Mænd og julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Risen

Har købt foto på lærred til ham og så står der til verdens bedste mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Julieogbaby

Jeg plejer at give manden min hvad jeg synes han mangler I år er det et par ny ruskindssko.

Anmeld

20. oktober 2010

K.Rehder

I år har jeg overvejet at give manden den ultimative luxus dyne med tilhørende pude...Han er typen der elsker at putte og hader kulde og vinter. Så mon ikke det er et godt valg  

Og som lidt ekstra forkælelse inden han skal være far, tror jeg at jeg smider en vamset badekåbe eller gavekort til fuld kropsbehandling oven i...Lyder det ikke som en idé til manden der (næsten) har alt?  

Anmeld

20. oktober 2010

K.Rehder

6800 skriver:

Tror min skal have en ny dyne i år, jeg fik en af ham for et par år siden, og han hugger den altid når han kan komme til det, da hans er så elendig...

Samme problemstilling herhjemme   hehehe...Men et godt valg

Anmeld

20. oktober 2010

Meliora

NatasjaL skriver:

Ja, det sku ikke nemt med de kære mænd :-)

Har overvejet at give ham en schott jakke, det har han snakket om længe.

Computerspil, parfume, tøj, dvd-bokse, barbermaskine, slipsenål, manchetknapper. Sidste år gav jeg min mand en stor Sitting Bull sækkestol til at game i, DET blev han glad for:-)

Anmeld

20. oktober 2010

henh01

Min kæreste ønsker sig et nyt tastetur med mus til så det tror jeg han får af mig og børnene til jul.. Og lur mig om ikke jeg finder noget mere..

Anmeld

20. oktober 2010

Laura.

Min kæreste brokker sig konstant over sin barbermaskine, og jeg er træt af at høre på det.. så sådan en får han i julegave..

Anmeld

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

6800 skriver:

Tror min skal have en ny dyne i år, jeg fik en af ham for et par år siden, og han hugger den altid når han kan komme til det, da hans er så elendig...

åh sikke en god ide

Anmeld

21. oktober 2010

Kildebakken

Jeg satser på at give ham en baby.... men da leveringen nok ikke er så sikker på den slags, så helt sikkert powertools.

Hver gang vi kører forbi bauhaus, så skal han lige ind og låne toilettet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.