Mænd og julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

NatasjaL

Ja tøser hvad giver i jeres mænd i julegave.
Det er 3 år vi er sammen, og indtil videre har vi ikke givet hinanden julegaver, men i år skal han have en, men hvad?

Så kom frisk ideer, eller hvad i giver jeres egne mænd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

marloutti

Hmm... Tja, jeg synes altid det er svært. Men i år har han taget jagttegn og ønsker sig noget tøj og div til jagt så det får han nok. Mit problem er at han har fødselsdag 6. dec så der skal findes på en masse gode gaver til ham inden for kort tid... Puha...

Anmeld

20. oktober 2010

Malonde1985

Der er et andet indlæg om samme problemstilling  Shibby har oprettet

Anmeld

20. oktober 2010

NatasjaL

Malonde1985 skriver:

Der er et andet indlæg om samme problemstilling  Shibby har oprettet

Ja, men min kæreste er kun 19 :-)

Ikke lige den alder hun efterlyser gaver til.

Anmeld

20. oktober 2010

NatasjaL

marloutti skriver:

Hmm... Tja, jeg synes altid det er svært. Men i år har han taget jagttegn og ønsker sig noget tøj og div til jagt så det får han nok. Mit problem er at han har fødselsdag 6. dec så der skal findes på en masse gode gaver til ham inden for kort tid... Puha...

Synes også det er lidt nemmere hvis bare de havde ønsker, men det ikke nemt når kæresten siger at jeg ikke skal købe noget til ham, men man siger jo selv det samme ;-)

Anmeld

20. oktober 2010

marloutti

NatasjaL skriver:

Synes også det er lidt nemmere hvis bare de havde ønsker, men det ikke nemt når kæresten siger at jeg ikke skal købe noget til ham, men man siger jo selv det samme ;-)

Aj, ja, så er det jo bare slet ikke nemt... Et trick er også sådan til hverdag at prøve at lægge mærke til om han nævner noget han godt kan lide eller kunne tænke sig, uden at det er et egentligt ønske. Når han så får det i gave bliver han glad, og reagarer med "gud ja, det var da lige hvad jeg manglede"... Forhåbentlig...

Anmeld

20. oktober 2010

Plysbjørnen

NatasjaL skriver:

Ja tøser hvad giver i jeres mænd i julegave.
Det er 3 år vi er sammen, og indtil videre har vi ikke givet hinanden julegaver, men i år skal han have en, men hvad?

Så kom frisk ideer, eller hvad i giver jeres egne mænd.

Min mand ønsker sig en halskæde fra Pandora, med en Budda som vedhæng. Så det får han da.

Anmeld

20. oktober 2010

saxa

Åhh de kære mænd er altid svære at købe gaver til (Min er ihvertfald) Vi har været sammen i knap 8 år og har altid givet julegaver.. I tidens løb har han fået; Playstation, spil, Tøj, smykker, gavekort til Thansen, Matador boksen, Sko og sikkert mere jeg ikke kan huske.. Og i år.. Tja.. Aner det ikke.. Han ønsker sig nemlig ikke noget surprise!!

Anmeld

20. oktober 2010

6800

Tror min skal have en ny dyne i år, jeg fik en af ham for et par år siden, og han hugger den altid når han kan komme til det, da hans er så elendig...

Anmeld

20. oktober 2010

NatasjaL

Ja, det sku ikke nemt med de kære mænd :-)

Har overvejet at give ham en schott jakke, det har han snakket om længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.