Bromberg skriver:
Lige pt.. Så vil jeg synes det er helt i orden.. Fødslen er en ting mellem mor og far, og er det garanteret det største der nogensinde vil ske for os.. Og ja, en lille ny er noget helt fantastisk, men han er jo ikke kun lille ny i en time, og det er jo ikke fordi det tager flere dage at komme herover.. Fra hun har sat sig i flyet til hun er hos os går der maks. 2 timer !!
Har prøvet at vende den 
Jamen, det er jo fint! Så er du jo helt afklaret.
(At der går 2 timer fra hun sidder i flyvet til hun er hos jer, og jo både rigtig og forkert. For ja, der går kun 2 timer, men de kræver at der går et fly, og mig bekendt er der ikke så mange afgang om dagen, OG det kræver at der ikke er udsolgt! Da min mormor lå for døden på bornholm kunne min mor ikke kommer derover fordi alle flyafgange var udsolgt, og så måtte hun tage over sverige, -og det var ikke tids nok for min mor :-( men det er selvfølgelig en anden problemstilling. Men morgenafgangene er ofte helt udsolgt, og hvis du føder om naten, så kan de være at farmor først når frem næste aften. Men det er måske også godt nok. Det lyder til at du ikke har det bedste forhold til svigermor, så det er måske rart nok fr dig, at nå at vise jeres baby frem til de andre i familien først)
Det er jo DIG der skal føde og DIG der skal være mor, og derfor også DIG der skal sætte dagsordnen!!!
Ring du bare til svigermor og sig til hende at selvom hun bor på bornholm (og derfor har særlig omstændigheder) så blvier der ingen særbehandling af hende.
(P.S: vi valgte også at vi IKKE ville sige noget til nogen, men virkeligheden blev en anden, da jeg var i fødsel i 3 dage, og både min mor og svigermor nåede at ringe i løbet af de 3 dage, og så kunne vi ikke holde det skjult)
Anmeld