Thereseh skriver:
Jo, medmindre der står andre tider i reglementet. Jeg er ret sikker på der står 9 
Selvfølgelig må folk gerne få lavet deres bolig, men når støjniveauet er så højt, tror jeg faktisk at det ligger på grænsen til hvad det må. Det skal man dog have kommunen til at komme og måle, og det kunne vi godt finde på, hvis det er mere end et par dage.
Det der irriterer mig mest, er nok at vores underbo som har bestilt arbejdet, ikke har sagt noget. Vi advarede dem i 3 uger i forvejen, dengang vi skulle lave vores badeværelse. Så de var klar over at der kunne være larm. Nu er det efterårsferie, men der er ikke meget ved at holde ferie herhjemme 
Men jeg vil klart give dig ret i at det ville være værre hvis det også var i weekenden 
Selvfølgelig skal reglementet overholdes..så enkelt er det.
Og ja, det er normalt at man advarer sine naboer, hvis der skal larmes i nogle dage, men det er faktisk ikke et krav, med mindre det også står anført i reglementet.
Men er det så slemt som du siger, så må I hellere tage kontakt til kommunen, men jeg tror ikke, der kommer noget ud af det.
Men I kunne jo gå ind og spørge håndværkerne, hvor længe de regner med at blive ved med den larm, så får I også styr på om, det er noget længerevarende eller kun et par dage.

Anmeld