Jeg blir sindsyg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Thereseh

I går, blev der borret i væggen i 4 timer!!! I morges startede håndværkerne så klokken 7.45 

Underboen er sjovt nok taget på efterårsferie, så man kan ikke engang spørge dem hvor lang tid arbejdet står på. 

Jeg frygter at de er ved at få lavet en altan, så der skal muligvis larmes hele ugen. 

Potteplanterne står og klirrer, og jeg er ved at gå ud af min hormonelle skind. ARGHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!

(undskyld at jeg brokker). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Low

Thereseh skriver:

I går, blev der borret i væggen i 4 timer!!! I morges startede håndværkerne så klokken 7.45 

Underboen er sjovt nok taget på efterårsferie, så man kan ikke engang spørge dem hvor lang tid arbejdet står på. 

Jeg frygter at de er ved at få lavet en altan, så der skal muligvis larmes hele ugen. 

Potteplanterne står og klirrer, og jeg er ved at gå ud af min hormonelle skind. ARGHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!

Har i ikke regler for hvornår man må borre? 

Anmeld

20. oktober 2010

Thereseh

Jo, det burde være efter klokken 9. Problemet er at håndværkerne bare gør som de har fået besked på, og de ansvarlige er rejst på ferie....
Nu har min kæreste skrevet et brev til andels-bestyrelsen.

Jeg tager mit tøj på, og går en tur. Man kan slet ikke være i lejligheden. Det er bare irriterende, for jeg får gæster i eftermiddag, og hvis det er som i går, så borrer de til klokken 16.  

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Thereseh skriver:

Det lyder skisme som herhjemme..... udover at jeg bor ud til gågaden, som betyder, at alle dem der går i byen i efterårsferie absolut står og skændes, råber eller synger foran mit vindue. Bor på 3 sal, men kan stadigt høre det, suk....

KNUS

Anmeld

20. oktober 2010

Malonde1985

Velkommen i klubben!! Ej det er bare ik spor sjovt!!!  Her ved siden af os er de ved at opføre 100 el flere nye lejligheder, så de banker og borer plader el hvad F det er, ned i jorden! Hele huset står og runger - sådan føles det i hvert fald. Ved ik om jeg er ved at vænne mig til lyden, men i sidste uge var jeg ved at gå ud af mit gode skind!!!!!!!!! Jeg MÅTTE bare væk - jeg blev vildt stresset af alt den boren og banken.. Ku slet ikke ikke holde det ud. Vinduerne kan ikke stå åbne - så går det helt galt.. Det er simpelthen forfærdeligt at man ikke kan være i sit eget hjem pga. sådan en møg-irriterende larm!!!!

Håber I finder ud af det - men super træls at skulle lægge øre til.. ARGH!!!!

Anmeld

20. oktober 2010

morethanperfect

Kender det godt ! Her begyndte de fandme at klippe hæk kl 8 og de er ikke færdige endnu !! 

Anmeld

20. oktober 2010

Thereseh

Man blir' vitterligt stresset af det. Den eneste der kan sove fra det, er min kat  Utroligt nok. 

Anmeld

20. oktober 2010

SussieThyssen

Thereseh skriver:

Jo, det burde være efter klokken 9. Problemet er at håndværkerne bare gør som de har fået besked på, og de ansvarlige er rejst på ferie....

Jeg tager mit tøj på, og går en tur. Man kan slet ikke være i lejligheden. Det er bare irriterende, for jeg får gæster i eftermiddag, og hvis det er som i går, så borrer de til klokken 16.  

Desværre er det sådan, at håndværker arbejde må udføres i tidsrummet 8 til 16 på hverdage, og det må I nok leve med.
Folk skal jo også have lavet deres boliger, så hvis man ikke måtte i det tidsrum, hvornår skulle man så reparere på boligerne?
Det vil jo i alle tilfælde være irriterende den tid det nu tager, men det skal jo gøres, og det er da altid noget, at det ikke er i weekenderne eller midt om natten.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. oktober 2010

Thereseh

SussieThyssen skriver:

Desværre er det sådan, at håndværker arbejde må udføres i tidsrummet 8 til 16 på hverdage, og det må I nok leve med.
Folk skal jo også have lavet deres boliger, så hvis man ikke måtte i det tidsrum, hvornår skulle man så reparere på boligerne?
Det vil jo i alle tilfælde være irriterende den tid det nu tager, men det skal jo gøres, og det er da altid noget, at det ikke er i weekenderne eller midt om natten.

Kærligst
Sussie

Jo, medmindre der står andre tider i reglementet. Jeg er ret sikker på der står 9 

Selvfølgelig må folk gerne få lavet deres bolig, men når støjniveauet er så højt, tror jeg faktisk at det ligger på grænsen til hvad det må. Det skal man dog have kommunen til at komme og måle, og det kunne vi godt finde på, hvis det er mere end et par dage. 

Det der irriterer mig mest, er nok at vores underbo som har bestilt arbejdet, ikke har sagt noget. Vi advarede dem i 3 uger i forvejen, dengang vi skulle lave vores badeværelse. Så de var klar over at der kunne være larm. Nu er det efterårsferie, men der er ikke meget ved at holde ferie herhjemme 

Men jeg vil klart give dig ret i at det ville være værre hvis det også var i weekenden 

Anmeld

20. oktober 2010

Low

Thereseh skriver:

Hvor er det bare ufedt! Jeg synes også helt bestemt at du skal klage over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.