9 lange måneder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Putomanen

Vi gik i gang i september sidste år, så vi har også været i gang i et stykke tid. Jeg fik det på samme måde som dig for et par uger siden, indtil da har jeg godt kunne holde humøret oppe. Men jeg synes også at det er begyndt at blive svært. Og ja, så kan jeg kun forestille mig hvordan det må være at vente i flere år  Jeg har også svært ved at læse indlæg, hvor folk er blevet gravide i 1., 2. osv. forsøg, det gør bare for ondt. Og jeg overvejer at holde lidt fri fra baby.dk, for at få mine tanker over på noget andet

Jeg håber, at det snart lykkes for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Chewy

Her tog det 11 mdr. Vi besluttede at holde pause med projekt baby og holde sommerferie, og så blev jeg gravid. Så den der med, at man skal prøve at tænke på noget andet er altså god nok

Anmeld

20. oktober 2010

Håber :-)

Vi er først lige gået i gang, dvs 2 mdr, sidste gang blev jeg gravid i juni og pille-stop i april, men tvivler på jeg bliver hurtigt gravid denne gang... er jo blevet 7 år ældre

Held og lykke til alle

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Babywish2010 skriver:

Er hvad der er gået siden vi startede "projekt baby".. Ved godt at det ikke er noget i forhold til dem, der har været igang i flere år, men kan godt mærke at det efterhånden går mig på

Suk... Vil bare SÅ gerne være mor

Hvor længe har i været i gang?

Jeg håber virkeligt, at det lykkedes for jer snart !!! 

KRam fra Lisbeth

Anmeld

20. oktober 2010

lauras*mor*

Vi prøvede i 10 mdr... da der var gået 7 kom vi til en fertelitetslæge (staves?) som testede os begge... det viste sig at min mand havde gode sædceller men ikke så mange.. så vi blev faktisk sendt på ferie for at slappe af da vi mistænkede det lave tal pga stress...

der var ikke en eneste dag eller et eneste sekund jeg ikke tænkte på at blvie gravid hele den uge vi var på ferie på kreta.. (i hvertfald når vi have sex)..

Og ganske rigtigt... efter nogle uger kunne jeg teste positiv og regnede ud at det var på ferien vores datter blev undfanget.. :-)

så måske i skulle tage lidt væk og slappe helt af.. :-)

held og lykke.. og selvom mange har prøvvet i meget længere tid er det jo stadig skide svært og hårdt for dig at der er gået 9 mdr....

Anmeld

20. oktober 2010

CamillaValby

Vi har været i gang i snart 2 ½ år. Og jeg håber ikke at du kommer til at skulle vente så længe.

Det er en rusjebane, hvor man i perioder bare tænker meget på det, også lærer man faktisk at smide det i baggrunden og ikke rigtig tænke over det.

Jeg begynder først rigtig at tænke på det hvergang en veninde fortæller om sin gevinst.

Op med humøret, at det lykkes for jer snart.
Prøv at bruge tiden på at hygge dig, forkæl dig selv eller din kæreste.

Anmeld

20. oktober 2010

Vaia

Tusind tak for alle jeres svar

Jeg håber virkelig inderligt, for alle jer der prøver at blive gravid, at det sker SNART.. det er virkelig ikke sjovt at vente så længe på noget, man drømmer SÅ meget om..

Jeg prøver virkelig også at sige til mig selv at jeg ikke skal tænke på det hele tiden, og synes også det går fint det meste af tiden! Men det er godt nok svært at ligge baby tankerne/ønskerne væk, når det er noget jeg/vi så brændene ønsker...

Sender  Til jer alle..

Anmeld

20. oktober 2010

grinny

Vi har prøvet i 8 måneder, men har lige aftalt at vi holder en pause hvor vi bare nyder hinanden, så måske sker det i pausen og måske gør det ikke. Vi tager det som det kommer lige nu

Anmeld

20. oktober 2010

Sujan

Vi har været i gang i 1,5 år og er under udredning så vi forhåbentlig snart kan komme i behandling

Anmeld

21. oktober 2010

maria87

Babywish2010 skriver:

Er hvad der er gået siden vi startede "projekt baby".. Ved godt at det ikke er noget i forhold til dem, der har været igang i flere år, men kan godt mærke at det efterhånden går mig på

Suk... Vil bare SÅ gerne være mor

Hvor længe har i været i gang?

1 ½ år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.