9 lange måneder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Vaia

Er hvad der er gået siden vi startede "projekt baby".. Ved godt at det ikke er noget i forhold til dem, der har været igang i flere år, men kan godt mærke at det efterhånden går mig på

Suk... Vil bare SÅ gerne være mor

Hvor længe har i været i gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Babywish2010 skriver:

Er hvad der er gået siden vi startede "projekt baby".. Ved godt at det ikke er noget i forhold til dem, der har været igang i flere år, men kan godt mærke at det efterhånden går mig på

Suk... Vil bare SÅ gerne være mor

Hvor længe har i været i gang?

2 år, og ved at gå kold i det...

Så kender godt den følelse du sidder med.

Anmeld

20. oktober 2010

Vaia

Puha.. ja så er 9 måneder jo INGENTING... Hvor må det være hårdt, når man bare ønsker det SÅ inderligt.. Håber ikke at vi når op på over et år.. men nu må vi jo se..

Håber for jer at det SNART bliver jeres tur

Anmeld

20. oktober 2010

Kamilla-m

Babywish2010 skriver:

Puha.. ja så er 9 måneder jo INGENTING... Hvor må det være hårdt, når man bare ønsker det SÅ inderligt.. Håber ikke at vi når op på over et år.. men nu må vi jo se..

Håber for jer at det SNART bliver jeres tur

jeg synes at du skulle prøve at tænke på noget andet så er den der lige pludselig . der er så mange der siger at hvis man tænker for meget over det kommer det ikke, ved godt det er super svært.

- inden jeg blev gravid med mathilde købte jeg også teste hver mdr fordi jeg så gerne ville have en mere, og så blev vi i oktober enig om at så ville vi vente til efter jul&nytår, og slog tankerne væk. og den 12 november testede jeg posetivt

Anmeld

20. oktober 2010

Josesmor

Hos os tog det 10 meget lange måneder.. Jeg havde en ide om at jeg ville blive gravid indenfor de første par måneder.. Jeg testede også en del, og tog også ÆL test.. Men efter 9 måneder besluttede jeg mig for at få mig et liv og tage mig sammen.. og 14 feb testede jeg positiv.. Så mit råd er også at du skal ligge det fra dig.. Det er mega svært når det er noget man virkeligt ønsker sig, og når man har haft det i sine tanker så længe, er det svært at skubbe det væk.. Slap af og tag det med ro.. Så er jeg sikker på det nok skal blive jeres tur snart                

Anmeld

20. oktober 2010

Miia90

Vi har prøvede i 3år, men er nu i Iui-h 2 forsøg. så håber det kan hjælpe os

Anmeld

20. oktober 2010

Silas&Mille

Her tog det 2 år og 3 måneder inden vi stod med to streger.

Anmeld

20. oktober 2010

Miss BananaHammock

knap 2 år har vi forsøgt, og er nu blevet sendt videre. Krydser for at vi allesammen får en dejlig julegave iår!

Anmeld

20. oktober 2010

pussekat

hejsa

her prøve i 5 1/2 år nu og skal igen med det 7 icsi førsøg her være gravid 2 gang i år og jeg /vi have i tro at det skal gå så mange år tro lige vi start på sygehus også være den hjem men nej så da skulle det ikke være

Anmeld

20. oktober 2010

Bare mig..

Ja, jeg har ikke problemer med at blive gravid, men jeg ville alligevel lige sende dig eller jer alle der virkelig prøver, en tanke..

Det er simpelthen så super hårdt, at læse jeres indlæg.. Jeg har SÅ ondt af jer.. Og jeg tager SÅ meget hatten af for, at i virkelig kæmper så meget for det.. Jeg tror ikke jeg havde holdt ud.. - Eller jo, men f*** en kamp i er igang med, og jeg ville for alt i verden ønske, at alle de der vil have børn kunne få det.. Det er så knaldhamrende uretfærdigt! Øv hvor jeg synes det er trist!

Min moster prøvede i 8 år, og endte med at adobterer 2 skønne skønne piger!! Og det var 8 MEGET lange år for os alle sammen, så måske jeg alligevel har en lille ide om hvordan det er, når jeg har stået på sidelinjen ved nogen der står mig meget nært..

- Ville nok egentlig bare sige mange gange held og lykke.. Tror ogsåI må ligge det lidt bag jer fpr en periode, for man har altså tit hørt om dem der ligger det bag sig for en periode, pludselig inden for kort tid bliver gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.