Laulund87 skriver:
Jeg forstår det bare ikke..Jeg fik ondt en nat, lægevagten kom og tog en urinprøve, konstaterede blærebetændelse og så hvor ondt jeg havde..Hun sendte mig med det samme på sygehuset hvor de kunne se at jeg fik veer pga infektionen. Det tog det meget alvorligt..
Forstår ikke hvorfor din situation er meget anderledes
Det er da bedre at tage det alvorligt fra starten og få den rette behandling, end at du måske ender med at få veer for tidligt
Hvor langt er du henne?
Jamen vi er HELT enige..!! Blir måske lidt ked af det, når jeg nu døjer så meget som jeg gør med så mange smerter og at jeg ikke engang kan gå ud på toilettet ( 20meter ) uden at få en plukvee..!!
Jeg er i uge 34 nu og går ind i uge 35 på fredag..!! - og det er min 9 gang med blærebetændelse nu..!! Og det er siden uge 20 så det er altså RIGTIG RIGTIG mange gange jeg har haft det..!! Og døjer jo stadig med en MASSE plukveer som snart tager livet af mig..!!
Måske jeg bare har mødt de "forkerte" mennesker på sygehuset - blir bare lidt nervøs nu når man læser sider op og ned om hvor alvorligt det egentlig er og kan blive..
Anmeld