quar20 skriver:
Jamen jeg har hellere ikke bemærket noget de første 6 uger - men blev testet og der sagde de at det "bare" var en blærebetændelse..!! Derefter begyndte jeg at få MEGET kraftige plukveer og der har de også sagt det "bare" var den blærebetændelse så jeg fik medicin igen.. og det har jeg så været på 8 gange indtil videre..!!
Har igen idag fået konstateret blærebetændelse for 9 gang - og igen sagde ( dette var så dog en anden læge ) at det "bare" var blærebetændelse endnu engang og udskrev endnu en recept på medicin..!! Har flere gange bedt om noget andet medicin fordi jeg ikke føler der har nogen virkning på mig - men ALLE udskriver det samme--
Jeg forstår det bare ikke..Jeg fik ondt en nat, lægevagten kom og tog en urinprøve, konstaterede blærebetændelse og så hvor ondt jeg havde..Hun sendte mig med det samme på sygehuset hvor de kunne se at jeg fik veer pga infektionen. Det tog det meget alvorligt..
Forstår ikke hvorfor din situation er meget anderledes
Det er da bedre at tage det alvorligt fra starten og få den rette behandling, end at du måske ender med at få veer for tidligt
Hvor langt er du henne?
Anmeld