Fryser hele tiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

JustMe

thilde-tusindfryd skriver:

Ja, det er rigtigt. Det kan da også være, at det hænger sammen. Har sovet rigtig meget det sidste døgns tid og synes, jeg har været bedre til at holde varmen idag. Men det har heller ikke blæst så meget - mit hus er ikke helt vindtæt, så når det blæser, er det pissekoldt indenfor

Tænker at de der kuldegysninger måske også kan hænge sammen med kvalmen. Når man har kvalme, så er man også lidt kuldeskær, ikk ?

Jeg har ret meget kvalme lige nu og sveder temmelig meget; så det tror jeg er et tilfælde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

thilde-tusindfryd

JustMe skriver:

Jeg har ret meget kvalme lige nu og sveder temmelig meget; så det tror jeg er et tilfælde

Ja, ok. Kvinder reagerer selvfølgelig forskelligt. Så det kan måske være svært at sige noget generelt om.

Men normalt synes jeg, at jeg også har lidt kuldegysninger, når jeg har haft kvalme ellers - fx når jeg har været syg. Og når jeg nu netop går og fryser eller altså ihf ikke føler mig overophedet,som nogle kan føle det, så ku det måske hænge sammen.

Anmeld

21. oktober 2010

JustMe

Ja, ok. Kvinder reagerer selvfølgelig forskelligt. Så det kan måske være svært at sige noget generelt om.

Men normalt synes jeg, at jeg også har lidt kuldegysninger, når jeg har haft kvalme ellers - fx når jeg har været syg. Og når jeg nu netop går og fryser eller altså ihf ikke føler mig overophedet,som nogle kan føle det, så ku det måske hænge sammen.

For mit vedkommende tror jeg, at de gange, jeg fryser og har kvalme på samme tid, udspringer af, at jeg er træt. Når jeg er træt, bliver jeg nemlig både mere kuldskær og får mere kvalme Men som du siger, er det nok bare forskellighedernes spil, der kommer på banen her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.