Trine, Baby Juhl!! fødselsdag idag? (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

KWL

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GO TRINE GO TRINE

Glæder mig til at høre mere :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

MORJESPERSEN

JUBBI så er det endlig blevet tid til at baby Julh kommer ud til sine forælder som har ventet længe,og som står klar med masser af kærlighed. Held og lykke Trine

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

Det er så spændende!!!!

Og Kære Trine!! Om lidt forandres dit liv for altid!Om lidt vil du finde ud af hvordan den største kærlighed i verden føles. Om lidt vil der være et lille væsen der for altid vil være det vigtigste i dit liv! Om lidt er du MOR!!!! Jeg håber du får en fantastisk fødsel af jeres skønne og længe ventede barn! Glæder mig MEGET til at se ham eller hende!!

Anmeld

19. oktober 2010

Dictes mor

Hold op mand, hvor er det spændende!!!

Anmeld

19. oktober 2010

Sabina & Simone

Wuhuu så skete der endelig noget... Sidder som på nåle lige nu og tænker på Trine og Søren... Og selvfølgelig lille baby Juhl som er her lige om lidt...

Krydser fingre og håber det går hurtigt uden for mange smerter...

Anmeld

19. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej

eller joooooooooooooo, hvor er det uvirkeligt at fe-drengen kommer nuuuuuuuuu. Ih altså skønneste Tante, jammen ih altås da..... Så er det nu.

Sender dig de bedste fødselstanker.

Fødselskrammer fra Tante Lille og Frk. Glæde.

Anmeld

19. oktober 2010

TbCp

michella80 skriver:

Det er så spændende!!!!

Og Kære Trine!! Om lidt forandres dit liv for altid!Om lidt vil du finde ud af hvordan den største kærlighed i verden føles. Om lidt vil der være et lille væsen der for altid vil være det vigtigste i dit liv! Om lidt er du MOR!!!! Jeg håber du får en fantastisk fødsel af jeres skønne og længe ventede barn! Glæder mig MEGET til at se ham eller hende!!

Jamen som du dog kan sige det Michella!
Nu sidder jeg og flæber igen

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Jamen som du dog kan sige det Michella!
Nu sidder jeg og flæber igen

Ha ha ha det skal du da ikke søde ven! Der bliver den største tudekoncert herinde når Trine skriver sin fødselsberetning!!! Hun er så god med ord!

Anmeld

19. oktober 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ha ha ha det skal du da ikke søde ven! Der bliver den største tudekoncert herinde når Trine skriver sin fødselsberetning!!! Hun er så god med ord!

Det tror jeg på!!!

Anmeld

19. oktober 2010

NaFe

neeeej....sååå sker det sørme...

lææænge ventet....

Håber du får den mest fantastiske oplevelse med af bringe baby Juhl til verden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.