Trine, Baby Juhl!! fødselsdag idag? (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

hej piger

der er lige kommet en sms fra trine. Hun har været ved JM idag, og var så blød, at JM kunne skubbe hende åben! så smerterne har ikke været forgæves!

en halv time efter begyndte veerne, de er siden kommet med 5 min mellemrum og har en varighed af 1- 2 minutter. De er taget til i styrke.

FG ville lige forberede den JM der skal hjem til Trine, da hun jo kommer fra Odense. Og Trines mor er på vej fra KBH.

Trine føler ikke selv hun har brug for en JM endnu, men da JM kommer fra Odense, skal der ringes i forholdsvis god tid! :0)

veerne gør rigtig nas... men Trine er bare ved rigtigt godt mod!!

knus

IIiiiih altså hvor er der det bare viiiiildt spændende  Endelig lyder det til at der sker noget. Som jeg skrev til dig før idag Karina, så tror jeg at Baby Juhl bare kommer smuttende ud lige pludselig. Er slet ikke i tvivl om at Trines krop har gjort en helt masse forarbejde de sidste par uger som nu gir pote :)

Ej hvor jeg glæder mig til at høre mere JUBIIII JUBIII JUBIIII

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Vinker

TbCp skriver:

Skal vi lige have den her med??? Synes den er lidt sød

Anmeld

19. oktober 2010

Vinker

kitty skriver:

Ahahaha, LOL!!

Hvis hun føder efter midnat bliver det 20.10.2010.. Det er de herre sejt!!

Jeg sidder helt ude på kanten af sofaen lige nu!

Orv ja det ville sgu være lidt af en blæret dato at ramme ;) Jeg tror bare hun føder før midnat - omkring kl 22.30

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

Vinker skriver:

Orv ja det ville sgu være lidt af en blæret dato at ramme Jeg tror bare hun føder før midnat - omkring kl 22.30

Jeg kunne også godt "mistænke" hende for at være hurtig-føder, og i sidste ende er datoen fuldstændig ligegyldig.. Bare baby Juh kommer UD! Det har de ventet på så længe!

Anmeld

19. oktober 2010

LIZO

hvor spændene.. glæder mig til at høre mere

Anmeld

19. oktober 2010

anna-jonas

Så kom jeg sgu' da lige op af lænestolen...............Whhheeeee...........så skal vi snart se øko-baby.

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

uhhhh Det er så vildt!! Det er da pokkers man altid skal blive så emotionel hver gang folk bliver gravide og føder...

Jeg hælder et glas af den ræverødeste vin op og skåler for en ny lille commie

De kærligste tanker til kammerat Trine!

Anmeld

19. oktober 2010

msax

Ihh, hvor er det vildt - nu er det nu.

Jeg ønsker Trine den bedste fødsel...

pres til min pige - vi vil se rumpenissen...

Anmeld

19. oktober 2010

sarahb

Nej hvor er det bare spændende
Det er jo som at vi får et lille nyt familie medlem herinde på NS.. SÅ SKØNT... Ihh hvor jeg glæder mig til at høre og se

Og så kan jeg se frem til miiin fødsel.. wee

Anmeld

19. oktober 2010

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

hej piger

der er lige kommet en sms fra trine. Hun har været ved JM idag, og var så blød, at JM kunne skubbe hende åben! så smerterne har ikke været forgæves!

en halv time efter begyndte veerne, de er siden kommet med 5 min mellemrum og har en varighed af 1- 2 minutter. De er taget til i styrke.

FG ville lige forberede den JM der skal hjem til Trine, da hun jo kommer fra Odense. Og Trines mor er på vej fra KBH.

Trine føler ikke selv hun har brug for en JM endnu, men da JM kommer fra Odense, skal der ringes i forholdsvis god tid! :0)

veerne gør rigtig nas... men Trine er bare ved rigtigt godt mod!!

knus

åh, kære tapre trine-pigen, så gik det endelig igang, jeg ønsker dig en god fødsel, som er snabb som blixten!! sender dig al min styrke og al min kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.