Hvor meget købte i til jeres nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Jibbe

Jeg havde 3-4 sæt i str 50 samt nogle heldragter. Så havde jeg 6-7 sæt i str 56 og masser af sæt i str 62. Og det var sæt for meget. Men min søn gylper ikke og vokser som ukrudt. Han er nu 11 uger og bruger str 62 og 68 i heldragter med fødder kæmpe dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

malou

Pyhhh ALT for meget er mit svar på dit spørgsmål....

jeg arbejdede i en børnetøjsbutik da jeg gik gravid så det var som at være i Eldorado

Det er den skønneste hobby jeg til dags dato har haft... at købe tøj til min søn... - kan blive ved og ved... smiler

Knus Malou som stadig har svært ved at begrænse mig..

Anmeld

19. oktober 2010

LinLin

ALT for meget Jeg havde/har faktisk alt det han skal bruge til og med str 74 (sommerudsalg!!! )

Jeg havde to sparkedragter i str 50, 2 bluser og 5 bodyer (fra David..) - og så ikke mere i den str. Han kom hjem i str 50 og kunne passe det 3 uger (vejde 3720 g ved fødslen og målte 51 cm ...)

Af str 56 har jeg: to heldragter, 7 bodyer, 4 par bukser, 4 bluser.

Han er 6 uger på torsdag og er nu begyndt at bruge str 62 i bluser i nogle mærker, så det er lidt et mix nu af 56 og 62 - men han kan sagtens stadig bruge 56! (det er mest fordi der var noget tøj jeg ikke kunne vente med at han skulle have på

Anmeld

19. oktober 2010

Low

Jeg kiggede stille og rolig efter gode tilbud. Så hvis der var noget tøj i størrelse 74 som var meget billigt så købte jeg det og så kan jeg jo bare ligge det væk til han kan passe det. Igennem min graviditet der gik jeg rundt og ledte efter gode tilbud, så fik jeg også noget at lave i den lange vente tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.