Julegave fra det lille spir i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

CarinaSB

Noah fik en af hans farmor i gave sidste år og det er bare den bedste gave Han mistede hans farmor i marts i år .. så når den skal op og hænge skal han vide at det er hans farmor der har givet ham den Sidste jul var han kun 4 mdr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Kløver

CarinaSB skriver:

Noah fik en af hans farmor i gave sidste år og det er bare den bedste gave Han mistede hans farmor i marts i år .. så når den skal op og hænge skal han vide at det er hans farmor der har givet ham den Sidste jul var han kun 4 mdr 

Hvor dejligt, han så har den til minde om hans elskede farmor

Anmeld

20. oktober 2010

serinasmor

Maja84 skriver:

Ja jeg overvejer rigtig meget at give en lille julegave fra det lille spir i maven til de kommende bedsteforældre og oldeforældre. jeg ville købe nogle glashjerter, til juletræet (se billede) til dem hvor der jo står: farmor, farfar, Mormor, morfar, bedstemor, bedstefar, olde ( 2 stk)

de skal jo så hver have en, alt efter hvad de nu bliver til den lille her til jul, Jeg har termin i marts, og vil så lægge et lille digt jeg har lavet, inde i pakken sammen med hjerterne. feks

Til Olde

et stk hjerte hvor der står Olde på og digtet :

Selvom jeg ligger i min mors mave

synes jeg du skulle have en gave

vise at jeg glæder mig

til marts hvor jeg skal møde dig

til farmor og farfar

Et stk hjerte med farmor, og et stk med farfar i samme pakke med digtet:

synes jeg i skal have en gave

da jeg gerne ville vise jer

jeg glæder mig til marts, hvor vi hinanden ser

Jeg er bare lidt i tvivl, om det måske vil virke for mærkeligt, når den lille endnu ikke er født, men synes jo at når den lille til næste år vil være ca 9 mdr, tror jeg specielt oldeforældrene da vil sætte mere pris på et billede i fin ramme af den lille.

Hvad synes i piger

hvor har du fundet dem ??

de er jo helt vildt søde ...

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Maja84 skriver:

Ja jeg overvejer rigtig meget at give en lille julegave fra det lille spir i maven til de kommende bedsteforældre og oldeforældre. jeg ville købe nogle glashjerter, til juletræet (se billede) til dem hvor der jo står: farmor, farfar, Mormor, morfar, bedstemor, bedstefar, olde ( 2 stk)

de skal jo så hver have en, alt efter hvad de nu bliver til den lille her til jul, Jeg har termin i marts, og vil så lægge et lille digt jeg har lavet, inde i pakken sammen med hjerterne. feks

Til Olde

et stk hjerte hvor der står Olde på og digtet :

synes jeg du skulle have en gave

vise at jeg glæder mig

til marts hvor jeg skal møde dig

til farmor og farfar

Et stk hjerte med farmor, og et stk med farfar i samme pakke med digtet:

synes jeg i skal have en gave

da jeg gerne ville vise jer

jeg glæder mig til marts, hvor vi hinanden ser

Jeg er bare lidt i tvivl, om det måske vil virke for mærkeligt, når den lille endnu ikke er født, men synes jo at når den lille til næste år vil være ca 9 mdr, tror jeg specielt oldeforældrene da vil sætte mere pris på et billede i fin ramme af den lille.

Hvad synes i piger

Heeej . 

Hvor har du dog fundet de flotte hjerter henne ?? det er jo en helt genial ide du har synes jeg ,

Knus 

Anmeld

20. oktober 2010

Kløver

Pernille08 skriver:

Heeej . 

Hvor har du dog fundet de flotte hjerter henne ?? det er jo en helt genial ide du har synes jeg ,

Knus 

de kan bestilles på julerosen.dk

Anmeld

20. oktober 2010

Kløver

serinasmor skriver:

hvor har du fundet dem ??

de er jo helt vildt søde ...

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Maja84 skriver:

Okay , de er godt nok fine synes jeg

Anmeld

20. oktober 2010

Kløver

Pernille08 skriver:

Okay , de er godt nok fine synes jeg

Ja syne sjeg også, har bestilt mine, og glder mig til at få dem hjem, og endnu mere til de skal gives. Håber så bare modtagerne også synes det er en god ide

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Maja84 skriver:

Ja syne sjeg også, har bestilt mine, og glder mig til at få dem hjem, og endnu mere til de skal gives. Håber så bare modtagerne også synes det er en god ide

Jaa kan jeg godt forstå . 

Jeg overvejer om jeg skulle bestille en til min mor , hun har bare hjulpet os så meget med baby ting osv , så jeg ville gerne give hende noget specielt i år , og det her ville være en god ting synes jeg . 

Anmeld

20. oktober 2010

Kløver

Pernille08 skriver:

Jaa kan jeg godt forstå . 

Jeg overvejer om jeg skulle bestille en til min mor , hun har bare hjulpet os så meget med baby ting osv , så jeg ville gerne give hende noget specielt i år , og det her ville være en god ting synes jeg . 

Det ville da være en super god ide, jeg er sikker på den vil bringe glæde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.