Julegave fra det lille spir i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.667 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Kløver

Ja jeg overvejer rigtig meget at give en lille julegave fra det lille spir i maven til de kommende bedsteforældre og oldeforældre. jeg ville købe nogle glashjerter, til juletræet (se billede) til dem hvor der jo står: farmor, farfar, Mormor, morfar, bedstemor, bedstefar, olde ( 2 stk)

de skal jo så hver have en, alt efter hvad de nu bliver til den lille her til jul, Jeg har termin i marts, og vil så lægge et lille digt jeg har lavet, inde i pakken sammen med hjerterne. feks

Til Olde

et stk hjerte hvor der står Olde på og digtet :

Selvom jeg ligger i min mors mave

synes jeg du skulle have en gave

vise at jeg glæder mig

til marts hvor jeg skal møde dig

til farmor og farfar

Et stk hjerte med farmor, og et stk med farfar i samme pakke med digtet:

synes jeg i skal have en gave

da jeg gerne ville vise jer

jeg glæder mig til marts, hvor vi hinanden ser

Jeg er bare lidt i tvivl, om det måske vil virke for mærkeligt, når den lille endnu ikke er født, men synes jo at når den lille til næste år vil være ca 9 mdr, tror jeg specielt oldeforældrene da vil sætte mere pris på et billede i fin ramme af den lille.

Hvad synes i piger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

bagger26

Jeg syntes det lyder som en rigtig hyggelig og god ide, er sikker på de vil blive rigtig glade for det..

Anmeld

19. oktober 2010

JulieE

Maja84 skriver:

Ja jeg overvejer rigtig meget at give en lille julegave fra det lille spir i maven til de kommende bedsteforældre og oldeforældre. jeg ville købe nogle glashjerter, til juletræet (se billede) til dem hvor der jo står: farmor, farfar, Mormor, morfar, bedstemor, bedstefar, olde ( 2 stk)

de skal jo så hver have en, alt efter hvad de nu bliver til den lille her til jul, Jeg har termin i marts, og vil så lægge et lille digt jeg har lavet, inde i pakken sammen med hjerterne. feks

Til Olde

vise at jeg glæder mig

til farmor og farfar

Jeg er bare lidt i tvivl, om det måske vil virke for mærkeligt, når den lille endnu ikke er født, men synes jo at når den lille til næste år vil være ca 9 mdr, tror jeg specielt oldeforældrene da vil sætte mere pris på et billede i fin ramme af den lille.

Hvad synes i piger

Jeg synes det er en rigtig sød tanke!

Min søn er også fra marts og da jeg ventede ham, købte mine forældre også en lille julegave til ham -De lækreste små alpaca uldstrømper

Anmeld

19. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Maja84 skriver:

Til Olde

vise at jeg glæder mig

til farmor og farfar

Hvad synes i piger

Det er jeg sikker på at bedsterne og olderne vil være utrolig glade for. Er på ingen måde mærkeligt, ville selv kunne finde på det.. Så kom du bare igang med at købe...

Anmeld

19. oktober 2010

serinasmor

det var da en rigtig sød ide

selv gav vi ikke noget fra spiren i maven ... andet end at vi skrev fra os og baby på alle kortene   og det endda selvom jeg havde termin d. 26 dec

Anmeld

19. oktober 2010

Kløver

tak for svar alle, holder jo nok fast i min idé, og håber det vækker glæde juleaften

Anmeld

19. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Maja84 skriver:

Til Olde

vise at jeg glæder mig

til farmor og farfar

Hvad synes i piger

ej jeg syntes virkelig det er en rigtig god gave, havde selv tænkt at give en gave fra den lille til dem omkring mig der bliver noget til den lille... jeg syntes virkelig det er en sød tanke du har fået dig der især med de hjerter men de må da koste en formue eller hvad?

jeg ved endnu ikke hvad jeg skal købe til dem fra baby, men noget som de ved at baby har givet dem jeg har selv først termin i april... så der er tid endnu, men julen er snart så

Anmeld

19. oktober 2010

Kløver

Dandiann skriver:

ej jeg syntes virkelig det er en rigtig god gave, havde selv tænkt at give en gave fra den lille til dem omkring mig der bliver noget til den lille... jeg syntes virkelig det er en sød tanke du har fået dig der især med de hjerter men de må da koste en formue eller hvad?

jeg ved endnu ikke hvad jeg skal købe til dem fra baby, men noget som de ved at baby har givet dem jeg har selv først termin i april... så der er tid endnu, men julen er snart så

Jeg synes ikke det er så galt igen, når det er håndblæste hjerter, med personlig skrift, man selv vælger. De koster ca 80 kr stk

Anmeld

19. oktober 2010

skøjte-prinsessen

Maja84 skriver:

Jeg synes ikke det er så galt igen, når det er håndblæste hjerter, med personlig skrift, man selv vælger. De koster ca 80 kr stk

ja okay det er jo ikke dyrt, ville bare næsten tro de ville være omkring 200 kr pr hjerte

Anmeld

19. oktober 2010

Kløver

Dandiann skriver:

ja okay det er jo ikke dyrt, ville bare næsten tro de ville være omkring 200 kr pr hjerte

nej heldigvis ikke, så jeg synes dte er ok, ellers havde bedsteforældrene heller ikke skulle have et hver Man kan også få almindelige runde kugler med navn, de koster 50 og skal der stjerner på også koster de ca det samme som hjerterne er jo også rigtig sødt, og så kan man få i flere forskellige farver, så de kan blive ret personlige, og er jo sjovt hvis ens børn, feks har hver deres julekugle på juletræet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.