Gynækologisk undersøgelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Jeg fik også lavet, da denne graviditet blev konstateret i juli. Jeg er helt enig med dig; det er da betryggende at vide at alt er ok!

Men nej, jeg synes da ikke det er behageligt at ligge der med stængerne i vejret - slet ikke, da min læge faktisk er lidt hårdhændet - men igen, tager det max 5 minutter, mod at man ved alt ser ok ud, så ofrer jeg gerne det

Og jeg var i øvrigt ikke i tvivl om terminen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Chewy

Jeg ved, at man ved en GU kan se, om livmoderhalsen er blå, for det skal den være ved en graviditet. Har en veninde, der fik lavet det nemlig. Jeg selv var så heldig at blive scannet helt tidligt, og der kunne de se, at min slimhinde var dejlig fed, hvilket betød, at der sad et lille æg fast. Men det er altså heller ikke normalt.

Jeg synes kun, du skal være glad for at du kan få en undersøgelse - det er da rart lige at få af vide, at alt ser fint ud. Og stort tillykke med graviditeten i øvrigt

Anmeld

19. oktober 2010

Kløver

Lotus86 skriver:

Hej med jer

Jeg testede positivt i lørdags og jeg har fået en tid hos min læge på næste tirsdag, og han sagde at jeg skulle komme ned og få taget en blodprøve, og en gynækologisk undersøgelse, så snakkede jeg med min veninde, og hun sagde at det brugte man altså ikke mere, fordi man ikke vil 'rode dernede' mere end højest nødvendigt??

Hvad er jeres erfaringer..? Fik i sådan en undersøgelse?

Så vidt jeg ved laver man det stadigvæk, jeg fik ikke lavet en, da jeg var ved gynækolog før lægen, og derfor var blevet scannet, gennem underlivet, så derfor mente lægen at det jo var helt unødvendigt at lave undersøgelsen, for at konstatere graviditet.

Anmeld

19. oktober 2010

Amso

Jeg fik en gynækologisk undersøgelse, men han "rodet" ikke dernede. Han åbnede mig en lille smule, og kiggede at farverne dernede så ud som de skulle. Og det var det..

Anmeld

19. oktober 2010

Lotus86

Tusin tak for alle jeres svar.

Det lyder til at det er helt normalt, og som flere af jer siger, så er det jo meget rart at få bekræftet, at alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.