Andre med termin d 14. Januar eller deromkring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

CA

Hej

Ku bare godt tæke mig at høre om der var andre herinde der havde termin d. 14/1 eller deromkring... Er nysgerrig efter at høre om hvor meget I mærker til bebs, om I er begyndt at have nogle gener, hvor meget I har taget på, har I fået strækmærker endnu, bygget rede og købt alt hvad der skal bruges osv osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Hvem?

Carina87 skriver:

Hej

Ku bare godt tæke mig at høre om der var andre herinde der havde termin d. 14/1 eller deromkring... Er nysgerrig efter at høre om hvor meget I mærker til bebs, om I er begyndt at have nogle gener, hvor meget I har taget på, har I fået strækmærker endnu, bygget rede og købt alt hvad der skal bruges osv osv.

Jeg skal have PKS d. 26.01.11 - jeg mærker lidt liv, men var også langt henne i min første graviditet inden jeg mærkede liv, vi venter en dreng og har en dreng i fovejen, så al det praktiske mht. tøj og vugge og farverne er jo på plads.

Jeg fik ingen strækmærker efter 1. gang og har heller ikke noget.... endnu.... Har til gengæld taget ca. 15 kg. på - havde taget 23 kg.på sidst, og det kommer jeg da vist også til denne her gang

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Jeg har termin 29 januar og mærker MEGET til lillebror i maven   han sparker og møver sig rundt derinde - rigtig hyggeligt

Har indtil videre taget 1½ kg på. Ingen strækmærker endnu. Men døjer en del med sidestik når jeg er ude og gå, samt lidt smerter i lænden .. Og ja min altoverskyggende kvalme og opkastninger, som tilsyneladende har tænkt sig at fortsætte hele denne graviditet ... Sååå der er en del gener her .

Men maven vokser, så går udfra han også vokser som han skal.. .

Vi har det meste hjemme nu - seng, puslebord/kommode, barnevogn, tøj til den bette m.m. Mangler bare småtingene, såsom babyolie, lotion, negleklipper, bleer osv..

Anmeld

19. oktober 2010

Marco2

Du kan evt. kigge i mødregruppen for 1. kvartal 2011 hvor der er en del piger der har termin deromkring.

AG - termin 3. feb.

Anmeld

19. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg har termin den 4. januar, er førstegangs fødende.

Jeg mærke bebs hver dag i kortere eller længere tid. Typisk som koldbøtter, men der kommer og så nogle regulære spark indimellem
af gener har jeg en forfærdelig halsbrænd nogle dage. De dage det er værst er jeg nødt til at tage hjem fra arbejde, for bare at ligge ned og slappe af, for at undgå at kaste op det er heldigvis ikke sket endnu.
Har indtilvidere kun tage 5,5 kg på og er 28+6 i dag , så er rigtig stolt over mig selv når jeg slet ikke tænker over hvad jeg spiser *G*
Strækmærker havde jeg desvrre i forvejen, da jeg er en lidt stor pige og har taget for meget på for hurtigt for nogle år siden

Vi mangler vist kun at købe barnevogn og lidt flere flasker og sutter, ellers tror jeg faktisk vi har det hele. Men vi har også fået stort set det hele af de kommen bedste- og oldeforældre.
De har været lidt hurtigere ude end vi selv har

Anmeld

19. oktober 2010

Missi

Malonde1985 skriver:

Jeg har termin 29 januar og mærker MEGET til lillebror i maven   han sparker og møver sig rundt derinde - rigtig hyggeligt

Har indtil videre taget 1½ kg på. Ingen strækmærker endnu. Men døjer en del med sidestik når jeg er ude og gå, samt lidt smerter i lænden .. Og ja min altoverskyggende kvalme og opkastninger, som tilsyneladende har tænkt sig at fortsætte hele denne graviditet ... Sååå der er en del gener her .

Men maven vokser, så går udfra han også vokser som han skal.. .

Vi har det meste hjemme nu - seng, puslebord/kommode, barnevogn, tøj til den bette m.m. Mangler bare småtingene, såsom babyolie, lotion, negleklipper, bleer osv..

Jeg har termin den 26/1

Jeg mærker liv hele tiden hehe, min bette dreng er meget meget aktiv, er begyndt at få en daglig rytme med hvornår han sover og er vågen - jeg har ikke nogen skrækmærker efter graviditet, har dem i forvejen fordi jeg har vejet 155 kg, ( er normalvægttig nu) så det slipper jeg heldigvis for at opleve de kommer. ( skal ha fjernet overskydene hud, som svare til ca 2 kg efter jeg har født )

Jeg har taget 1 kg på ca alt i alt - ved ikke rigtig om det skal glæde mig eller om jeg skal være nervøs hehe men alt ser ud som det skal være med den lille bebs

Tja kan ikke rigtig overskue om jeg har fået købt det hele. Har puslebord, lidt tøj ( skal lige ha samling på det hele for at se hva jeg endelig har) har en seng ståene ved en veninde, har barnevogn, og hva der der tilhøre. har badekar..... hmm ja jeg tror det er det Vi står os skal til at flytte, så alt der er købt og ellers skrabet sammen via veninder, står sån lidt omkring og i kasser hehe, så når jeg får pakket ud håber jeg på et overblik

Anmeld

19. oktober 2010

mettenoah

Jeg har termin d. 24. januar.
Lillesøster er en aktiv pige.. får ofte seriøse indvendige spark

Jeg har ingen gener... dog er maven noget størrer end sidste gang, så det tynger self. lidt.

Anmeld

20. oktober 2010

bøgelund

Carina87 skriver:

Hej

jeg har termin 3. januar, og mærker os meget liv.

har dog her de sidste uger haft plukveer, og i nat rigtig slemt.

ellers er det hele som det skal være går jeg ud fra. alt er klar til lille-pigen kommer. jeg har ikke rigtig kunnet vente..  

Anmeld

20. oktober 2010

Riksen

Hej

Jeg har termin d. 17. januar og venter en lille pige, der skal hedde Karla.

Jeg mærker meget til hende, og det har jeg gjort længe. Jeg var vist i 17. uge, da jeg mærkede liv første gang, og siden da har jeg stort set mærket hende hver dag. Hun møffer godt rundt, men det gør hverken ondt eller er irriterende - endnu

Jeg har endnu ikke nogen gener udover træthed og stor appetit, men det er da lige til at overskue Jeg havde fra begyndelsen de der næsten obligatoriske tre måneder med kvalme, men derudover har jeg det rigtigt godt.

Jeg er begyndt at få plukveer, men de går hurtigt over og er ikke slemme.

Jeg har endnu ingen strækmærker fået og har taget 6 kg. på. Vi mangler stadig at få købt en seng, en barnevogn og så nogle småting såsom en puslepude og ammepude osv. Men det kommer snart.

- Rikke

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Carina87 skriver:

Hej

Jeg har termin d 31/12 . 

Jeg mærker os den lille hver eneste dag , ikk så meget med spark men mere sådan noget tumlen rundt i maven .

Jeg lider ufattelig meget af bækkenløsning og har været sygemeldt siden uge 19 så det er en stor gene for mig . 

Jeg har endnu ingen strækmærker fået Men der udover så ahr jeg taget en hel del på 10 kg puha , det er sku meget . 

Vi har stort set alt på plads til den lille kommer , vi mangler faktisk bare at få ammepuden hjem , resten er på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.