Ih ku godt tænke mig at... men må ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Pige2009

Malonde1985 skriver:

Ja det er rigtigt.. Det er bare det at nu melder vinterperioden sig, det bliver mørkt, koldt og gråt... Men skønt at vide baby har det godt derinde - når han sparker og møffer rundt  og maven vokser og vokser - må være tegn på at han da også vokser

Ja, det er det. Jeg har aldrig haft farvet mit hår, og har det egentlig fint med den klassiske leverpostej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

LBK

Malonde1985 skriver:

Jeg er virkelig træt af mit hår for øjeblikket (lyst og kedeligt hår), og kunne bare SÅÅÅÅÅÅÅ godt tænke mig at få det farvet rød/brunt... Men er jo gravid og ved godt man ikke må.. Øv hvor er det bare træls altså

Man må vidst godt få lavet striber, men det hjælper jo ikke ret meget på det vel??

Jeg vil også lige understrege at det altså er op til én selv. Der er så meget man ikke må, at jeg synes det er til at kaste op over.

Jeg fik farvet hår lige at starten af min graviditet (hvor jeg dog stadig ikke vidste at jeg var gravid), og skal farves igen om 14 dage..... Er nu i uge 34.

Man må heller íkke drikke Cola. Det gør jeg altså også.

Alt med måde. SÅ er der så mange andre ting jeg ikke gør.

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

L_K skriver:

Jeg vil også lige understrege at det altså er op til én selv. Der er så meget man ikke må, at jeg synes det er til at kaste op over.

Jeg fik farvet hår lige at starten af min graviditet (hvor jeg dog stadig ikke vidste at jeg var gravid), og skal farves igen om 14 dage..... Er nu i uge 34.

Man må heller íkke drikke Cola. Det gør jeg altså også.

Alt med måde. SÅ er der så mange andre ting jeg ikke gør.

Ja det er jo det... Man må virkelig ingenting

Hmm... har ellers en fast frisør og hun har sagt at hun ikke farver hele håret på folk der er gravide, men kun laver striber - da man ikke må ramme hovedbunden.. .. Men ååååh hvor ku jeg godt tænke mig at få gjort noget ved håret..

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Fik lavet striber her for et par mdr siden, men synes bare ikke rigtig man lægger mærke til dem på nogen som helst måde... Ku rigtig godt tænke mig at få hele håret farvet... Ku være man sku købe en paryk og gå med

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har farvet med henna i begge mine graviditeter. hvis der ikke er kemiske stoffer og alt muligt lort i, så syntes jeg det er helt ok. Desuden er det jo også kun ca 2 gange under en graviditet man farver hår. Så det er IKKE det babyen tager skade af -

MEN det er jo altid en vurderingssag. Og op til én selv, hvad man syntes og ikke syntes...

Anmeld

19. oktober 2010

quar20

Zafir skriver:

Jeg har farvet med henna i begge mine graviditeter. hvis der ikke er kemiske stoffer og alt muligt lort i, så syntes jeg det er helt ok. Desuden er det jo også kun ca 2 gange under en graviditet man farver hår. Så det er IKKE det babyen tager skade af -

MEN det er jo altid en vurderingssag. Og op til én selv, hvad man syntes og ikke syntes...

Anmeld

19. oktober 2010

LBK

Malonde1985 skriver:

Ja det er jo det... Man må virkelig ingenting

Hmm... har ellers en fast frisør og hun har sagt at hun ikke farver hele håret på folk der er gravide, men kun laver striber - da man ikke må ramme hovedbunden.. .. Men ååååh hvor ku jeg godt tænke mig at få gjort noget ved håret..

Jeg må ærligt indrømme, jeg har ikke fortal min frisør noget. Så hun må afvise mig på dagen hvis hun ikke vil.. Og det synes jeg er fair nok.

Men skal ikke afvises på forhånd.. Jeg mener det er mit valg

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

L_K skriver:

Jeg må ærligt indrømme, jeg har ikke fortal min frisør noget. Så hun må afvise mig på dagen hvis hun ikke vil.. Og det synes jeg er fair nok.

Men skal ikke afvises på forhånd.. Jeg mener det er mit valg

Ja bare lidt svært ikke at fortælle hende det eftersom det er konen til en min kæreste arbejder tæt sammen med... .. meeeen ellers må jeg jo prøve en anden frisør.. Nogen der ved om det er samme "ingredienser" der er i dem man køber i supermarkedet, og dem frisørerne bruger?? For ellers ville jeg bare selv farve det...

Anmeld

19. oktober 2010

LBK

Malonde1985 skriver:

Ja bare lidt svært ikke at fortælle hende det eftersom det er konen til en min kæreste arbejder tæt sammen med... .. meeeen ellers må jeg jo prøve en anden frisør.. Nogen der ved om det er samme "ingredienser" der er i dem man køber i supermarkedet, og dem frisørerne bruger?? For ellers ville jeg bare selv farve det...

Jeg har læst, at hvis man vælger at farve hår under graviditeten skal det være hos en frisør, da de produkter man selv farver med indeholder nogle stærkere stoffer.... men altså... det er jo kun hvad man har læst

Anmeld

19. oktober 2010

Bare mig..

Mit hår var såååå træls og se på da jeg var omkring midten af graviditeten, og jeg havde sååå meget lyst til at farve det.. Jeg ventede så til uge 30 ca hvor jeg gjorde det, så jeg kunne se lidt anstændig ud efter fødslen.. - tid til sådan noget vidste jeg at jeg ikke ville få når jeg havde født.. (ganske rigtigt, det havde jeg ikke!) så jeg gjorde det.. - faktisk to gange..

Der sker altså ikke noget hvis du gør det en gang eller to..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.