Ih ku godt tænke mig at... men må ikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Malonde1985

Jeg er virkelig træt af mit hår for øjeblikket (lyst og kedeligt hår), og kunne bare SÅÅÅÅÅÅÅ godt tænke mig at få det farvet rød/brunt... Men er jo gravid og ved godt man ikke må.. Øv hvor er det bare træls altså

Man må vidst godt få lavet striber, men det hjælper jo ikke ret meget på det vel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Thereseh

I'm with you. 

Jeg nåede lige at farve det, inden jeg blev gravid. Men kan allerede nu se lidt udvoksning, og der er også lidt gråt hist og her. Æv æv æv. Ser for mig efter graviditet og amning, at jeg ligner en heks 

Anmeld

19. oktober 2010

LouiseNielsen

Altså kommer jo lidt an på hvem man spørger og hvad du selv har samvittighed til....

Jeg fik mit farvet mens jeg ventede Nicklas, fordi jeg simpelthen bare syntes der sku ske noget.....

Har en veninde der er frisør og hun siger at for man gør det en gang skader det altså ikke, når bare det er farve... Men afblegning skal man holde sig fra....

Anmeld

19. oktober 2010

Samus1983

Faktisk er begge dele lige så slemt.. Og desuden hvis du nu farvede dit hår rød/brunt, så ville du risikere at farven bliver helt anderledes end ventet... Da hormonerne i kroppen pt helt vilde...

Så mit bedste råd er, du må bide det i dig de næste 15 uger... og måske lidt til hvis du skal amme osse..

Garanteret du er lige så smuk uanset hvilket slags hår du har nu.. Baby og helbredet er det vigtigste lige nu..

/mira

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

Cheer up! Der er så mange andre glæder, så hårfarvningen må vist vente lidt endnu til du har født og er færdig med at amme

Anmeld

19. oktober 2010

Missi

Malonde1985 skriver:

Jeg er virkelig træt af mit hår for øjeblikket (lyst og kedeligt hår), og kunne bare SÅÅÅÅÅÅÅ godt tænke mig at få det farvet rød/brunt... Men er jo gravid og ved godt man ikke må.. Øv hvor er det bare træls altså

Man må vidst godt få lavet striber, men det hjælper jo ikke ret meget på det vel??

Ærligt så farver jeg altså mit hår.. med en hårfarve uden amonak (staves) i

Der er SÅ mange ting man ikke må under en graviditet, og jeg syntes personligt at man går langt over stregen med noget ting.. Afblegning vil jeg ikke gøre, men at jeg tager min udgroning en gang om mrd, putter en hætte på og får lavet striber. det tillader jeg altså mig selv

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Samus1983 skriver:

Faktisk er begge dele lige så slemt.. Og desuden hvis du nu farvede dit hår rød/brunt, så ville du risikere at farven bliver helt anderledes end ventet... Da hormonerne i kroppen pt helt vilde...

Så mit bedste råd er, du må bide det i dig de næste 15 uger... og måske lidt til hvis du skal amme osse..

Garanteret du er lige så smuk uanset hvilket slags hår du har nu.. Baby og helbredet er det vigtigste lige nu..

/mira

Ja ved godt det ikke er sundt for baby! Og jeg gør det heller ikke, men ku bare godt tænke mig det .. osse fordi man har det så skidt hele tiden - ku være rart at kunne gøre noget ved én selv, så man måske kunne ha det bare lidt bedre psykisk... Døjer ufattelig meget med kvalme og opkastninger . Men må bare bide det i mig og vente til jeg engang er færdig med amning. Faktisk sjovt man får sådan nogle flip.. Eller gør jeg i hvert fald. Med min store pige var jeg lyshåret under hele graviditeten, og ligeså snart jeg kunne komme til det, blev håret farvet mørkt

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Missi skriver:

Ærligt så farver jeg altså mit hår.. med en hårfarve uden amonak (staves) i

Der er SÅ mange ting man ikke må under en graviditet, og jeg syntes personligt at man går langt over stregen med noget ting.. Afblegning vil jeg ikke gøre, men at jeg tager min udgroning en gang om mrd, putter en hætte på og får lavet striber. det tillader jeg altså mig selv

Ja der mange ting man ikke må  snøft... og som man pludselig gerne vil, sikkert fordi man ikke må

Anmeld

19. oktober 2010

Missi

Malonde1985 skriver:

Ja der mange ting man ikke må  snøft... og som man pludselig gerne vil, sikkert fordi man ikke må

køb en håfarve uden amonak i glæd dig selv.... vi har termin på næsten samme dag, Jeg personligt har bare brug for det, så jeg ikke selv syntes jeg ligner en udskidt æblegrød - hvis du forstår hehe

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Baagøe skriver:

Cheer up! Der er så mange andre glæder, så hårfarvningen må vist vente lidt endnu til du har født og er færdig med at amme

Ja det er rigtigt.. Det er bare det at nu melder vinterperioden sig, det bliver mørkt, koldt og gråt... Men skønt at vide baby har det godt derinde - når han sparker og møffer rundt  og maven vokser og vokser - må være tegn på at han da også vokser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.