Dandiann skriver:
hej alle sammen!
efter jeg er blevet gravid har jeg virkelig fået uren hud og hader det, det gør sådan så jeg helst vil gemme mit ansigt væk eller ikke gå ud for en dør, er der noget man kan gøre ved det, så det bare går lidt væk?
og så lige en anden ting!
jeg har lavt selvværd når det kommer til mine bryster, de har altid være pæne runde, intet der, men altid kun en A-B størrelse, nu er de self blevet større, men jeg har hørt at når man er færdig med at amme så bliver de mindre og hænger... men gør de også det hvis man kun skal amme 2-3 mdr og så begynder man at gå over til flaske, eller er det bare lige meget hvad man gør så får man hænge bryster? ved det er latterligt at gå op i men altså det noget der fylder hos mig og ja er ikke glad for at vise min krop når jeg skal i seng med en og vil da slet ikke vise mig hvis jeg skal i seng med en efter jeg er stoppet med at amme hvis de hænger, så hvis nogen ved nogen her må i gerne skrive det 
Jeg havde os utrolig urenhud i starten søde , jeg brugte matas ansigts vask , og det hjalp rigtig meget på mig , jeg vaskede bare mit ansigt en gang om dagen med det .
Nu der bruger jeg bare alm shampoo og jeg synes faktisk min hud er til at holde ud nu .
Det er alle dine homoner der gør det .
Jeg ved sku ikk om man får hænge bryster lige meget hvad , jeg tror det afhænger meget af om du lader barnet disideret hænge i dem , eller hva man siger . Det har jeg i hvertfald hørt .
Men lidt kommer de nok til at hænge , Ikk meget tror jeg .
Anmeld