Tjuhl... update på baby Juhl??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Sara_S skriver:

Ked af høre du har det så skidt (kan dog godt forstå dig... har det heller ikke så godt på det sidste) men det er alligevel rart at høre fra dig!

Vi er bare så mange, der tænker på dig og glæder sig til endelig at se baby Juhl! 

Karina... er det Ni-ko-li-ne? Så jeg må lige forstyrre hende næste gang! 

Kæmpe herfra og en orkan af ve-støv! 

jeps det er mig... forstyr du bare løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Sara_S

Ni-ko-li-ne skriver:

jeps det er mig... forstyr du bare løs

Anmeld

19. oktober 2010

Bare mig..

Risen skriver:

Så må vi se hvad naboerne siger hehe - man kan hører ALT og jeg mener ALT i den her lejlighed

Haha, det minder om da jeg havde veer..

I den her lejlighed kan man hører ALT, og jeg mener alt!

Da jeg så fik veer, kunne jeg ikke lade være med at tænke på dem ovenpå og ved siden af os (bor i lejlighed) Men hende ovenpå havde så skrevet på facebook om jeg var ok eller hvad.. - Hun havde ikke tænkt på jeg havde veer.. Men hvorfor sende en besked på facebook hvis man tror der er noget i vejen?!

Men de havde kunnet hører alt.. - jeg fødte så ikke hjemme men veerne herhjemme var vildt onde og jeg skreg!

Anmeld

19. oktober 2010

Dictes mor

Zafir skriver:

Så må du jo bare advare dem i tide, så de ikke ringer efter policen

He he, ja det kunne da være yndigt at få besøg af policen midt i fødslen

Anmeld

19. oktober 2010

Risen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Haha, det minder om da jeg havde veer..

I den her lejlighed kan man hører ALT, og jeg mener alt!

Da jeg så fik veer, kunne jeg ikke lade være med at tænke på dem ovenpå og ved siden af os (bor i lejlighed) Men hende ovenpå havde så skrevet på facebook om jeg var ok eller hvad.. - Hun havde ikke tænkt på jeg havde veer.. Men hvorfor sende en besked på facebook hvis man tror der er noget i vejen?!

Men de havde kunnet hører alt.. - jeg fødte så ikke hjemme men veerne herhjemme var vildt onde og jeg skreg!

hahaha jaa- for hvis man er dårlig og er ved at dø så skriver man da lige det på facebook  

- Tror jeg vil ringe på og sige det når vi når omkring uge 40 at jeg er okay, men en skriger når det kommer til veer hehe

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

Tjuhl skriver:

jeg har meget meget ondt og er træt, så jeg får ikke svaret nogen steder lige for tiden, der kommer simpelthen så mange opkald og smser i disse dage, at jeg til sidst har pakket mobilen væk for at få ro (det er ikke sådan med veninder/søstre/mor/moster/kusine og mormor der alle gerne vil høre updates fra hestens egen mund!!)

jeg har hyret Karina som info-dame, så når der sker noget, så gir hun lyd. Hvis hun ikke pipper, så er det fordi jeg "bare" har afsindige mavesmerter og ligger herhjemme og venter på fødslen.

Jeg må forresten føde hjemme indtil jeg er 42+0, så en uge enddnu 

Jeg håber snart der sker noget så du kan komme af med de smerter.. vil ikke skrive trætheden da den nok bliver ved med at være der, bare på en anden måde  Held og lykke med det hele og håber du får slappet af så godt du kan

Anmeld

19. oktober 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

jeg har meget meget ondt og er træt, så jeg får ikke svaret nogen steder lige for tiden, der kommer simpelthen så mange opkald og smser i disse dage, at jeg til sidst har pakket mobilen væk for at få ro (det er ikke sådan med veninder/søstre/mor/moster/kusine og mormor der alle gerne vil høre updates fra hestens egen mund!!)

jeg har hyret Karina som info-dame, så når der sker noget, så gir hun lyd. Hvis hun ikke pipper, så er det fordi jeg "bare" har afsindige mavesmerter og ligger herhjemme og venter på fødslen.

Jeg må forresten føde hjemme indtil jeg er 42+0, så en uge enddnu 

Sender dig tanker og ve-støv!

Hepper på dig fra sidelinien og krydser fingre for at der snart sker noget. Håber du får hvilet dig så du er mega klar til at få Baby Juhl til verden!

Tine

Anmeld

19. oktober 2010

Bare mig..

Risen skriver:

hahaha jaa- for hvis man er dårlig og er ved at dø så skriver man da lige det på facebook  

- Tror jeg vil ringe på og sige det når vi når omkring uge 40 at jeg er okay, men en skriger når det kommer til veer hehe

Det er vidst en gooood ide.. hihi.. jeg tror da i hvertfald jeg ville tro noget var galt hvis det var mig der var nabo, og måske ikke lige havde tænkt over vedkommende var gravid og lige oppe over...

Og thjul, held og lykke med fødslen, det er jo faktisk så tæt på som det kan være... - Tiden er bare gået sååå stærkt.. Jeg husker tydeligt da du fortalte du var gravid, og synes bare ikke det er særlig lang tid siden...

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

åh det er bare så frustrende når alle folk med de bedste intentioner, ringer og skriver konstant.

håber at fødslen snart starter, så i kan få baby tjuhl ud til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.