Tjuhl... update på baby Juhl??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Sara_S

Ni-ko-li-ne skriver:

ja ind til videre må hun da:0) det er 6 dage over nu og både baby og trine har det fint... bortset fra at hun jo har haft veer on/off og er træt jo...

Det vigtigste er jo at de har det godt begge to!

Syntes det var lidt mærkeligt man intet overhovedet har hørt i de sidste dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg har meget meget ondt og er træt, så jeg får ikke svaret nogen steder lige for tiden, der kommer simpelthen så mange opkald og smser i disse dage, at jeg til sidst har pakket mobilen væk for at få ro (det er ikke sådan med veninder/søstre/mor/moster/kusine og mormor der alle gerne vil høre updates fra hestens egen mund!!)

jeg har hyret Karina som info-dame, så når der sker noget, så gir hun lyd. Hvis hun ikke pipper, så er det fordi jeg "bare" har afsindige mavesmerter og ligger herhjemme og venter på fødslen.

Jeg må forresten føde hjemme indtil jeg er 42+0, så en uge enddnu 

gid man kunne tage nogen af de smerter... bare indtil den aktive fødsel

Anmeld

19. oktober 2010

Risen

Zafir skriver:

Hjemmefødsel 37+0 til 42+0

Jeg syntes at dem der har Trine på sms lige skal få hende sendt til zoneterapi Eller sige at hun skal få noget ve-stimulerende akupunktur.

Jeg fødte Idun hjemme i følge lægens termin 41+3. Det føltes som en EVIGHED. - Men det er vigtigt at hun får SLAPPET af, så veerne kan komme stille og roligt

Nå okay så er der jo gode muligheder Ja det er bare med at samle kræfter og ro inden de helt store veer kommer. 

Forresten Zafir , har besluttet mig for at nummer 2 skal være en hjemmefødsel på grund af dig

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

jeg har meget meget ondt og er træt, så jeg får ikke svaret nogen steder lige for tiden, der kommer simpelthen så mange opkald og smser i disse dage, at jeg til sidst har pakket mobilen væk for at få ro (det er ikke sådan med veninder/søstre/mor/moster/kusine og mormor der alle gerne vil høre updates fra hestens egen mund!!)

jeg har hyret Karina som info-dame, så når der sker noget, så gir hun lyd. Hvis hun ikke pipper, så er det fordi jeg "bare" har afsindige mavesmerter og ligger herhjemme og venter på fødslen.

Når man snakker om solen...

MEN - Jeg kan sku godt forstå dig. For det er bare SÅ træls når folk ringer og spørger om man har født. JEg stoler helt fuldstændig på at du nok fortæller når baby Juhl kommer Men naturligvis tænker man på dig. Det er det mest kedelige ved at gå 40+.... Så er ALLE vildt nysgerrige. Kan godt huske det, fra dengang med Idun...

VE-støv og masser af kram.

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Risen skriver:

Nå okay så er der jo gode muligheder Ja det er bare med at samle kræfter og ro inden de helt store veer kommer. 

Forresten Zafir , har besluttet mig for at nummer 2 skal være en hjemmefødsel på grund af dig

Yay Hvor skønt.

Det er jeg rigtig glad for at høre

Anmeld

19. oktober 2010

Risen

Zafir skriver:

Yay Hvor skønt.

Det er jeg rigtig glad for at høre

Så må vi se hvad naboerne siger hehe - man kan hører ALT og jeg mener ALT i den her lejlighed

Anmeld

19. oktober 2010

mor-til-vanessa

Sara_S skriver:

Jeg synes nu der er gået nogle dage siden vi har hørt noget fra dig 

Har du det godt? 

Ville bare liiiige høre... er så nysgerrig!

hun skrev i en debat i går ved jeg. men ved selvfølgelig ikke om der er sket noget siden

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

Ville ønske jeg kunne gøre noget! Du må ikke have dårlig samvittighed, vel? Det nytter ikke noget, og jeg tror vi alle forstår dig!

Plej dig selv, så skal vi nok sende alle de gode styrkende tanker og storme af vestøv i din retning!

Du vender tilbage, når 2 er blevet til 3, og du føler du kan trække vejret igen!

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Risen skriver:

Så må vi se hvad naboerne siger hehe - man kan hører ALT og jeg mener ALT i den her lejlighed

Så må du jo bare advare dem i tide, så de ikke ringer efter policen

Anmeld

19. oktober 2010

Sara_S

Tjuhl skriver:

Ked af høre du har det så skidt (kan dog godt forstå dig... har det heller ikke så godt på det sidste) men det er alligevel rart at høre fra dig!

Vi er bare så mange, der tænker på dig og glæder sig til endelig at se baby Juhl! 

Karina... er det Ni-ko-li-ne? Så jeg må lige forstyrre hende næste gang! 

Kæmpe herfra og en orkan af ve-støv! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.