bondepigen skriver:
Jeg tog til øjenlæge på et tidspunkt, fordi jeg ikke syntes jeg kunne fokusere ordenligt på tekst tv.. bogstaverne havde ligesom en skygge, som om tv'et ikke var indstillet ordenligt... Det var begyndende dobbeltsyn.
Jeg kunne træne det med en blyant... Jeg skulle fokusere på toppen af blyanten mens jeg holdt den udfra mig og førte den helt ind på næsetippen mens jeg blev ved at holde fokus på toppen,´... altså så jeg blev skeløjet. Me det e vigtigt at holde fokus hele tiden. Skulle gøre det 15 gange frem og tilbage hver dag, stille og roligt... Det var osse fordi mine øjne ligesom var begyndt at dreje væk fra næsen (altså man kunne ikke se det på mig, heldigvis....
)
Lyder til I har haft en rigtig hyggedag., det er bare så skønt, når ens barn kan charme andre mennesker... især unge fyre som oftest er ret ligeglade med småbørn... Men Carla er jo osse bare en skøn pige! 
He he tusind tak. Og nej unge fyre er ellers ikke lige dem der lader sig falde i svime over et barn. He he
Tak fordi du lige fortalte om den der øvelse. Den vil jeg prøve at gå i gang med. Det kunne jo være det hjalp. Jeg kunne høre på en anden herinde at det også var en øvelse hun skulle lave.
Anmeld