Hyggedag i går!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Barbamama

Casper, Carla og jeg har efterårsferie og vi var så et smut inde i byen (Odense) og hygge lidt. Jeg skulle have en synstest da jeg kan mærke jeg får mere og mere brug for mine læsebriller. Beskeden jeg fik tilbage var lidt træls... Jeg har ikke rigtigt brug for en større styrke, men mine øjne skal TRÆNES! He he... Det er et eller andet med at når man skal fokusere skal musklerne i øjnene arbejde ind mod midten, men mine går væk fra hinanden (ikke sådan man kan se det på øjnene altså!) så jeg skal til syns-motorik  Mine øjne er motorik-spassere Ha ha ha det har jeg sgu aldrig hørt om Men nu må vi se hvornår det bliver for det er med selvbetaling og første gang mente hun kunne koste omkring 1200kr.... Puhaaaa.... Nå men så tog vi alle 3 på cafe hvor vi spiste brunch. Carla åd al min frugt og fik noget rugbrød med leverpostej og en med nutella. Hun var simpelthen smurt ind i nutella og sad og charmede alle derinde. Vi kunne ikke lade være med at grine af hende! Vi gik så bare og kiggede lidt derinde og nød duften af brændte mandler (uha jeg er SÅ meget i julestemning allerede!!!!) Da vi tog toget hjem sad der nogle unge fyre og Carla blev bare ved med at sidde og smile og vinke og sige Hej heeeej. Hun var så sød og de grinede så meget de der fyre der! Så sagde jeg til Carla: "Er du i gang med at charme dig ind?" hvortil den ene fyr svarede. " Det har hun allerede gjort! Det er længe siden!" Det varmede jo mit moderhjerte!!! He he. Jeg bliver bare så glad over at vi har et barn som andre synes er sød og dejlig!!!! Det er en skøn følelse!!!! Såååå i går var en hyggelig dag som lille familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

TbCp

Lyder som en rigtig skøn dag..

Og ja, at gå oppe i byen og dufte brændte mandler mmmm, så er der bare alt for længe til jul

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

Det lyder som en rigtig dejlig dag. Og jeg er sikker på Carla kan charme ALLE!

Brændte mandler er no-go lige nu, det giver mig sådan kvalme at gå forbi.. Jeg plejer ellers elske den duft!

Anmeld

19. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Aj,hvor lyder det bare hyggeligt.Jeg glæder mig sådan til vi skal på sådan en jule-hygge tur med Alexander.Sidste år var han lige lille nok,men i år har far fået arbejde hvor han aldrig er hjemme,så håber han har tidlig juleferie

Ha,ha,altså,det med øjnene har jeg faktisk også fået at vide engang.Jeg har altid døjet med hovedpine,og jeg fik en øvelse hvor jeg skulle stå med en blyant foran mig...fokuserer på blyanten....fokuserer på det bagved...fokusere på blyanten osv

Og det overrasker mig slet ikke at smukke Carla kan charmere alt og alle.Selvfølgelig kan hun det.Det ville undre mig mere hvis hun ikke kunne.

Ps. Må lige fortælle at jeg i går for første gang fik 3 kys af min ellers så absolute-gider-ikke-hygge-knuse-kysse dreng.Det opvejer LIDT natten hvor jeg var inde 8 gange!

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Lyder som en rigtig skøn dag..

Og ja, at gå oppe i byen og dufte brændte mandler mmmm, så er der bare alt for længe til jul

Ja det er der bare!!! Jeg var lige i sinnerup i dag og der er SÅ meget julepynt!!! Jeg fik helt ondt i maven ovre at der var så lang tid til jul!!! Det skulle helst være den 1.dec i morgen!

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

kitty skriver:

Det lyder som en rigtig dejlig dag. Og jeg er sikker på Carla kan charme ALLE!

Brændte mandler er no-go lige nu, det giver mig sådan kvalme at gå forbi.. Jeg plejer ellers elske den duft!

Åhh nej har du allerede kvalme!!!! Søde ven! Ja den er der ikke mange der kommer udenom!

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Aj,hvor lyder det bare hyggeligt.Jeg glæder mig sådan til vi skal på sådan en jule-hygge tur med Alexander.Sidste år var han lige lille nok,men i år har far fået arbejde hvor han aldrig er hjemme,så håber han har tidlig juleferie

Ha,ha,altså,det med øjnene har jeg faktisk også fået at vide engang.Jeg har altid døjet med hovedpine,og jeg fik en øvelse hvor jeg skulle stå med en blyant foran mig...fokuserer på blyanten....fokuserer på det bagved...fokusere på blyanten osv

Og det overrasker mig slet ikke at smukke Carla kan charmere alt og alle.Selvfølgelig kan hun det.Det ville undre mig mere hvis hun ikke kunne.

Ps. Må lige fortælle at jeg i går for første gang fik 3 kys af min ellers så absolute-gider-ikke-hygge-knuse-kysse dreng.Det opvejer LIDT natten hvor jeg var inde 8 gange!

He he... Ja hun er lidt "forfærdelig" ha ha ha. Det er bare dejligt med de mysser!!! Især når de bare lige pludselig læner sig frem og giver en et vådt kys!

Jeg er da spændt på de øvelser der når vi ENGANG får råd til sådan en tur!

Anmeld

19. oktober 2010

anna-jonas

Lyder som en tiltrængt dag med hygge..................sådan en alle burde have mindst 1 gang om måneden, ikke???

Æv, med øjnene.................har sgu' aldrig hørt om øjengymnastik. Hold os endelig underrettet om, hvad det er for en størrelse, ikke???

Knus Mette

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Lyder som en tiltrængt dag med hygge..................sådan en alle burde have mindst 1 gang om måneden, ikke???

Æv, med øjnene.................har sgu' aldrig hørt om øjengymnastik. Hold os endelig underrettet om, hvad det er for en størrelse, ikke???

Knus Mette

Ha ha nej det havde jeg sgu heller ikke!!!! Ha ha ha. Ja nu må vi se for jeg synes ikke lige vi har en hel masse penge at hive ud til sådan et projekt lige nu. Men altså på et tidspunkt vil jeg gerne igennem sådan et forløb.

Og ja det er dejligt med hygge. Jeg har haft en hyggedag med min mor i dag. Bare os to. Vi spiste brunch til vi var ved at flække og kiggede i en masse forretninger. SKØØØNT!

Anmeld

20. oktober 2010

Bondepigen

Jeg tog til øjenlæge på et tidspunkt, fordi jeg ikke syntes jeg kunne fokusere ordenligt på tekst tv.. bogstaverne havde ligesom en skygge, som om tv'et ikke var indstillet ordenligt... Det var begyndende dobbeltsyn.

Jeg kunne træne det med en blyant... Jeg skulle fokusere på toppen af blyanten mens jeg holdt den udfra mig og førte den helt ind på næsetippen mens jeg blev ved at holde fokus på toppen,´... altså så jeg blev skeløjet. Me det e vigtigt at holde fokus hele tiden. Skulle gøre det 15 gange frem og tilbage hver dag, stille og roligt... Det var osse fordi mine øjne ligesom var begyndt at dreje væk fra næsen (altså man kunne ikke se det på mig, heldigvis....)

Lyder til I har haft en rigtig hyggedag., det er bare så skønt, når ens barn kan charme andre mennesker... især unge fyre som oftest er ret ligeglade med småbørn... Men Carla er jo osse bare en skøn pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.