Utålmodig !! uge 40

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Lillefe

Maggieh skriver:

iih hvor irreterende ..

for dig

tak  for dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Low

Jeg forstår dig fuldt ud. Jeg fødte selv 42+2(uge 43).. guuuuud hvor jeg var utålmodig til sidst

Anmeld

19. oktober 2010

marhemor

Kan også godt mærke at utålomodigheden presser sig på, men det er vist også det eneste der presser på her...

Har termin på torsdag, og ville SÅ gerne at lillepigen selv kunne finde på at komme ud, så jeg ikke behøver at blive sat i gang med alverdens instrumenter og kemikalier. Bliver sat i gang på torsdag, så hun er ved at have lidt travlt derinde, hvis hun selv vil have noget at skulle have sagt

Desværre er der umiddelbart ingen tegn til at hun gør sin ankomst, hverken udflåd, slimprop, tegnblødning, vand og stort set ingen plukveer..  

Så må bare kæmpe med utålmodigheden de næste par dage, og glæde mig over at jeg formentlig sidder med den lille inden ugen er omme

for at jeres små vidundere også snart kommer til verden!!

Maria (39+5)

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

Low skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud. Jeg fødte selv 42+2(uge 43).. guuuuud hvor jeg var utålmodig til sidst

uuuh bare tanken om at gå 2 uger over ..

jeg kan slet ikke mere, og kan ikke få noget som helst til at være behageligt mere ..

Anmeld

19. oktober 2010

JacobsMoar

Åh gud ja.. MIG.. Jeg havde termin i fredags..

Har så ONDT i understellet.. Slimproppen gik i lørdags, har en helveds masse plukveer, det niver og "hiver" i det hele og ellers er der bare INGEN tegn på fødsel..

Føler mig bare som en KÆMPE fiasko hvis jeg skal sættes igang..  Og jeg har jo altså lige 1½ uge endnu til at føde i, så fortstår faktisk ikke at jeg allerede tænker igangsættelse, kunne sætte mig ned og tude hele tiden

Hele min krop gør så fu..... ondt...

Nåå, tak fordi jeg fik plads til at lukke lidt galle ud

// Karina (40+4)

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

marhemor skriver:

Kan også godt mærke at utålomodigheden presser sig på, men det er vist også det eneste der presser på her...

Har termin på torsdag, og ville SÅ gerne at lillepigen selv kunne finde på at komme ud, så jeg ikke behøver at blive sat i gang med alverdens instrumenter og kemikalier. Bliver sat i gang på torsdag, så hun er ved at have lidt travlt derinde, hvis hun selv vil have noget at skulle have sagt

Desværre er der umiddelbart ingen tegn til at hun gør sin ankomst, hverken udflåd, slimprop, tegnblødning, vand og stort set ingen plukveer..  

Så må bare kæmpe med utålmodigheden de næste par dage, og glæde mig over at jeg formentlig sidder med den lille inden ugen er omme

for at jeres små vidundere også snart kommer til verden!!

Maria (39+5)

måske er du en af de heldige der ikke får alle de der tegn men bare lige pludselig får veer?

jeg får en masse tegn - falske tegn ..

jaa håber også at jeg ikke får brug for at blive sat igang.. hvordan kan det være at du vil blive sat i gang så 'tidligt'?

taak, og også for dig !!

Anmeld

19. oktober 2010

JacobsMoar

Er øget udflåd egentlig et tegn på snarlig fødsel?

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

Bromberg skriver:

Åh gud ja.. MIG.. Jeg havde termin i fredags..

Har så ONDT i understellet.. Slimproppen gik i lørdags, har en helveds masse plukveer, det niver og "hiver" i det hele og ellers er der bare INGEN tegn på fødsel..

Føler mig bare som en KÆMPE fiasko hvis jeg skal sættes igang..  Og jeg har jo altså lige 1½ uge endnu til at føde i, så fortstår faktisk ikke at jeg allerede tænker igangsættelse, kunne sætte mig ned og tude hele tiden

Hele min krop gør så fu..... ondt...

Nåå, tak fordi jeg fik plads til at lukke lidt galle ud

// Karina (40+4)

haha kan kun sige alt det samme undtagen det med slimproppen ..

jeg har ikke engang nået termin og er allerede ved at blive sindsyg føles også bare som om jeg har gået over siden uge 36  !! satte mig seriøst også bare ned og tude idag, jeg kan ikke vente mere ..

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

Bromberg skriver:

Er øget udflåd egentlig et tegn på snarlig fødsel?

så ville jeg have født by now .. så tror det desværre ikke :/

Anmeld

19. oktober 2010

JacobsMoar

Maggieh skriver:

haha kan kun sige alt det samme undtagen det med slimproppen ..

jeg har ikke engang nået termin og er allerede ved at blive sindsyg føles også bare som om jeg har gået over siden uge 36  !! satte mig seriøst også bare ned og tude idag, jeg kan ikke vente mere ..

Jeg har hele tiden været sikker på at jeg fødte før tid, men hvor dum har man dog lov til at være?

Men kan godt følge dig, jeg har altså og tudet MANGE MANGE gange..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.