Utålmodig !! uge 40

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.856 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Magsen

Jaa synes selv jeg har fået rigtig mange snyde forhåbninger ..

først var jeg ved at føde i uge 34 (33+) de fik stopped veerne med en masse sprøjter og piller og skulle kun ligge ned i en hel uge .. fik så at vide af lægen at jeg skulle håbe på at kunne holde på baby til uge 36 så det føles bare som jeg har gået over siden uge 36 ..

derefter skrev jeg et indlæg herinde, hvor der var mange der mente at mit vand var begyndt at sive .. derefter var der ''falsk'' tegnblødning og så er det sket op til flere gange efterhånden at jeg har troet at veerne er startede, men så er de gået i stå igen ..

Er nu i uge 40 .. og stadig intet sket, ved godt at jeg egentlig slet ikke har lov til at brokke mig da jeg ikke engang har nået termin endnu, men hold da op hvor er det nedern at skulle vente på sin lille guldklump da man bare for aalt i verden vil møde 'den' 

..så er jeg også lige i tvivl om en ting? har igår og idag haft ret meget kvalme(hvilket jeg slet ikke har haft under gravidteten) og trang til at gå på toilettet hele tiden og ved godt det helt normalt at have mange plukveer når man nu er nået så langt men for mig er det som om at der slet ikke er pause ''imellem'' pveerne, maven er bare hård hele tiden.. tror i der kan være noget galt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Magsen

up'er (:

tænkte også, er der andre herinde der også er i uge 40 ??

Anmeld

19. oktober 2010

Lillefe

Mig.. hehe... havde start på veer søndag aften.. men der sker ikke rigtigt noget.. de vil ikke rigitgt ordenligt igang.. dog troede jeg de var igang i morges...!! da de begyndte at nive syntes dog ikke det var nok til jeg gad tage nogle steder.. og nu er de ligesom gået i stå igen!!  har kun en engang i mellem....

Anmeld

19. oktober 2010

CiSo

jeg har termin imorgen, og må indrømme jeg også er ved at miste tålmodigheden nu.

jeg har ikke kvalme men derimod æde flip, jeg har på de sidste 3 uger, taget 3 kg på det vil sige et kg om ugen! 

men jeg spiser og spiser og spiser også bare, og kverner det ene og det andet.. næsten pinligt så meget jeg har handlet.. 

for at din baby snart kigger ud!

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

Perl skriver:

Mig.. hehe... havde start på veer søndag aften.. men der sker ikke rigtigt noget.. de vil ikke rigitgt ordenligt igang.. dog troede jeg de var igang i morges...!! da de begyndte at nive syntes dog ikke det var nok til jeg gad tage nogle steder.. og nu er de ligesom gået i stå igen!!  har kun en engang i mellem....

precis! sådan har det også været for mig !!!

specielt i går og idag men det går bare i stå igen .. kan slet ikke beskrive hvor utålmodig jeg er, det begynder virkelig at være trist

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

sophieamalia skriver:

jeg har termin imorgen, og må indrømme jeg også er ved at miste tålmodigheden nu.

jeg har ikke kvalme men derimod æde flip, jeg har på de sidste 3 uger, taget 3 kg på det vil sige et kg om ugen! 

men jeg spiser og spiser og spiser også bare, og kverner det ene og det andet.. næsten pinligt så meget jeg har handlet.. 

for at din baby snart kigger ud!

haha kender det godt ..

uuh ja tak! og også for at din gør !!

Anmeld

19. oktober 2010

Lillefe

Maggieh skriver:

precis! sådan har det også været for mig !!!

specielt i går og idag men det går bare i stå igen .. kan slet ikke beskrive hvor utålmodig jeg er, det begynder virkelig at være trist

Det er da mega belastende... !  Med nadia startede det sådan der.. og så fortsatte det bare.. det måtte det godt gøre denne gang også men nej nej..

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

Perl skriver:

Det er da mega belastende... !  Med nadia startede det sådan der.. og så fortsatte det bare.. det måtte det godt gøre denne gang også men nej nej..

hvor lang tid gik der før der skete noget da?

Anmeld

19. oktober 2010

Lillefe

Maggieh skriver:

hvor lang tid gik der før der skete noget da?

der gik der to døgn, med alm veer så skete der noget..  så tilsyndeladende hurtigere.. !!  hun kom også ud fire dage før.. og nu er der 3 dage til termin...

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

Perl skriver:

der gik der to døgn, med alm veer så skete der noget..  så tilsyndeladende hurtigere.. !!  hun kom også ud fire dage før.. og nu er der 3 dage til termin...

iih hvor irreterende ..

for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.