Jaa synes selv jeg har fået rigtig mange snyde forhåbninger ..
først var jeg ved at føde i uge 34 (33+) de fik stopped veerne med en masse sprøjter og piller og skulle kun ligge ned i en hel uge .. fik så at vide af lægen at jeg skulle håbe på at kunne holde på baby til uge 36 så det føles bare som jeg har gået over siden uge 36 ..
derefter skrev jeg et indlæg herinde, hvor der var mange der mente at mit vand var begyndt at sive .. derefter var der ''falsk'' tegnblødning
og så er det sket op til flere gange efterhånden at jeg har troet at veerne er startede, men så er de gået i stå igen ..
Er nu i uge 40
.. og stadig intet sket, ved godt at jeg egentlig slet ikke har lov til at brokke mig da jeg ikke engang har nået termin endnu, men hold da op hvor er det nedern at skulle vente på sin lille guldklump da man bare for aalt i verden vil møde 'den' 
..så er jeg også lige i tvivl om en ting? har igår og idag haft ret meget kvalme(hvilket jeg slet ikke har haft under gravidteten) og trang til at gå på toilettet hele tiden
og ved godt det helt normalt at have mange plukveer når man nu er nået så langt men for mig er det som om at der slet ikke er pause ''imellem'' pveerne, maven er bare hård hele tiden.. tror i der kan være noget galt??
Anmeld