mor er ikke skuffet, mor er RASENDE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Hører ikke til herinde, men skriver lige alligevel

Synes du skal ligge den ud i det åbne forum så andre kan se det..Jeg hader virkelig babysam, har så mange dårlige erfaringer

Du er da meget velkommen til at skrive herinde :)

Har godt hørt meget kritik af Babysam... Dog har jeg kun en gang før fået dårlige behandling derude.... (I den lokale) Da jeg købte BV og det var en scandia, kunne jeg da ikke forvente en ordenlig vejledning, for det var jo noget billig bras.

Siden har jeg valgt KUN at handle med indehaveren derude. -Og så har der altid været super god vejledning og behandling.

Ja måske jeg skal smide den derud.... Måske andre har oplevet lignende....

Knuz til dig og tak for besøget :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Laulund87

Rose <3 skriver:

Du er da meget velkommen til at skrive herinde

Har godt hørt meget kritik af Babysam... Dog har jeg kun en gang før fået dårlige behandling derude.... (I den lokale) Da jeg købte BV og det var en scandia, kunne jeg da ikke forvente en ordenlig vejledning, for det var jo noget billig bras.

Siden har jeg valgt KUN at handle med indehaveren derude. -Og så har der altid været super god vejledning og behandling.

Ja måske jeg skal smide den derud.... Måske andre har oplevet lignende....

Knuz til dig og tak for besøget

Jeg har hørt om en del der får dårlig behandling der og det oplever jeg også selv. De virker så snobbede og totalt ligeglade

Der er andre der har klaget her på siden over babysam, så det synes jeg du skulle gøre

til dig også

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Jeg har hørt om en del der får dårlig behandling der og det oplever jeg også selv. De virker så snobbede og totalt ligeglade

Der er andre der har klaget her på siden over babysam, så det synes jeg du skulle gøre

til dig også

Er hermed gjort.... :)

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

Rose <3 skriver:

Er hermed gjort....

Godt

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

Ej nej nej sådan kan man sgu da ikke behandle folk!!!!! Uha altså. Den der med kunden har altid ret er en fortidshistorie i mange butikker!!!! Nu er jeg jo så heldig at jeg har TO babysam at vælge imellem i Odense og jeg vil sige at jeg HELLERE bruger den inde i midtbyen end den i Rosengårdcentret. I den inde i byen er de ALTID smilende og hjælpsomme. I den ude i RC gider de ikke altid være specielt behjælpelige og sidst jeg var derude og købe klapvogn var jeg lige ved IKKE at få garantibeviset med  Da jeg var ved at betale så min veninde at man kunne få sådan et rabatkort og spurgte om de stadig uddelte dem. Så rullede ekspedienten med øjnene og sagde lidt opgivende JA! hvorefter hun gav mig et. Ha ha. Øhhh tak tror jeg! Men altså i går var jeg inde og storkøbe strømpebukser, huer og handsker i den babysam inde i byen og de er så søde til at hjælpe (de har flere gange haft ringet efter varer til mig og forhørt sig ved barnevognsfabrikanten efter ting til vores vogn, hvor de bagefter har ringet tilbage til mig). Der er virkelig god service derinde. Og nu sidder jeg så og tænker: FOR FANDEN jeg brugte 1200kr i går og glemte da ALT om at jeg havde det rabatkort!!!! Jeg ville have fået 4 eller 6 krydser!

Anmeld

20. oktober 2010

lion

Hvor er det da en dårlig måde de/hun behandlede dig på, det er bare så forkert og nej hvor det sætter mit pis  i kog.

Jeg har også selv 2 at vælge imellem og den ene er lille og har ikke alt og den anden, skal man trække nr for at få hjælp og nej hvor kan det tage lang tid, og her snakker vi om ALT hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.