mor er ikke skuffet, mor er RASENDE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Hermed et indblik i den behandling jeg i dag har oplevet i Babysam.

(Taget fra det klagebrev jeg netop har afstendt til butik indehaveren)

Jeg har tidligere i dag kikket div. køreposer ud på nettet, og falder så over teutonias egen kørepose.(Selvfølgelig på babysams hjemmeside.) Hvorefter jeg tænker, at den vil jeg se nærmere på irl. Samt evt. købe den i butikken, da jeg står og mangler en pose her og nu. -Jeg vælger så at købe posen. Ekspeditricen giver mig ingen valg muligheder i farve, samt den er ikke skilte med nogle pris. Ekspeditricen går ud på lagret og kommer tilbage og siger den koster 800 kr. Hvor til jeg tænker underligt, da jeg syntes den står til 6-700 kr. på nettet. Men måske jeg huskede forkert pga. alle de poser jeg har kikket på. Hvorefter jeg vælger at købe den.

Da jeg kommer hjem tænker jeg, at jeg lige ville se hvad den koster på nettet. og ja der står den så til 600 kr. Der er afbilledet en sort og hvid, og jeg kikker da IKKE nærmer på, om denne pris IKKE er gældende i butikken (Hvilke også er umuligt på jeres hjemmeside), samt at de det skulle være andre farver der kun skulle koste 600 kr. Da det ingen steder står, at det kun er de 2 (måske 3, da står et vare nr. men ingen farve) vare nr. der er gældende.

Jeg prøver så forgæves igennem 1½ time at ringe til butikken, men da omstillingen er hel gal, vælger jeg at køre ud i butikke., Hvor jeg henvender mig til en (anden) ekspeditrice, hvor til jeg siger, at jeg havde købt denne pose til 800 kr. tidligere i dag, men at den står altså til 600 kr. på nettet. Hvor ekspeditricen går op og tjekker på nettet, hun kommer meget surt tilbage og sige, Ja men det er jo KUN de lyse-blå/røde der koster dette. Jeg svare hende, at det står der jo ingen steder, samt at der jo rent faktisk står " Original kørepose i Teutonia matchende farver. Køreposen har passende selegennemføringer til 5-punktselen og skridtstroppen. Fremstillet til helårsbrug". Hun svare mig så meget ubehøvlet tilbage, at jeg jo bør kunne regne ud, at det KUN er de lyse-blå/røde at denne pris er gældende for, når det er dem man kan vælge. Jeg siger til denne ekspeditrice, at jeg overhovedet ikke har været inden og kikke hvad man kan vælge, da jeg for det første er kørt i butikken, for at købe denne pose, og for det andet er der jo afbilledet en sort og hvid pose, så derfor går jeg da stærkt udfra, at jeg kan få denne pose til de 600 kr. Ekspeditricen vælger så at vende mig ryggen og gå!!!

Ja ved godt det kun er 200 kr. men med den behandling, mener jeg det er falsk reklame, samt taget i betrækning, at den sure ged, vælger at tjekke det på nettet, må det jo være ensbetydende med, at jeg havde fået posen til 600 kr, HVIS den havde været lyse-blå/rød -og jeg havde købt den i butikke til 800 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

KWL

Og nu er jeg så rasende på din vejne! For ****** da en flok (k)ællinger. Synes det er fedt at du sender brevet og lov mig at du bliver ved og ved og ....

Det er jo ikke de 200 kr. men måden de vælger at behandle dig på. Det er slet ikke ok.

Sender dig et par kæmpe knus.

PS: Har endelig fået kontonummeret ( min søs ridder ikke samme dag som hun sadler &nbsp

Sender dig en besked på FB

Anmeld

18. oktober 2010

LIZO

det er sq flabet! håber de tar din klage alvorligt...

Anmeld

18. oktober 2010

anna-jonas

Sikke en service.....................fik du navnet på den næsvise??? Det er altid en god ide at spørge " Og hvad var det lige dit navn var?", når man bli'r dårligt behandlet. Hun er jo ikke god for forretningen, og skal da til samtale med chefen.

Sender dig blodtrykssænkende knus...............

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Sikke en service.....................fik du navnet på den næsvise??? Det er altid en god ide at spørge " Og hvad var det lige dit navn var?", når man bli'r dårligt behandlet. Hun er jo ikke god for forretningen, og skal da til samtale med chefen.

Sender dig blodtrykssænkende knus...............

Nope for den gris, GIK JO... og så stod jeg der, med alle mine talenter eller manglende på samme....

Uha jeg send endelig en masse bT-hæmmende.... måske et ½ ton, kan tage det værste.... Sådan som jeg flyver for tiden.

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

LIZO skriver:

det er sq flabet! håber de tar din klage alvorligt...

Det håber jeg også.... For deres egen skyld!!!

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Og nu er jeg så rasende på din vejne! For ****** da en flok (k)ællinger. Synes det er fedt at du sender brevet og lov mig at du bliver ved og ved og ....

Det er jo ikke de 200 kr. men måden de vælger at behandle dig på. Det er slet ikke ok.

Sender dig et par kæmpe knus.

PS: Har endelig fået kontonummeret ( min søs ridder ikke samme dag som hun sadler &nbsp

Sender dig en besked på FB

Godt du også lige kan blive pist på mine vegne ;)

Jeg LOVER dig jeg bliver VED!!!! og tager de den ikke seriøs, så klager jeg til ombudsmanden.... (ej nok ikke lige ham, men dem der man kan klage til, når man bliver snydt, og prisen er over 500 kr. men jeg kan bare ikke lige huske hvad det hedder!!!!)

Anmeld

18. oktober 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Godt du også lige kan blive pist på mine vegne

Jeg LOVER dig jeg bliver VED!!!! og tager de den ikke seriøs, så klager jeg til ombudsmanden.... (ej nok ikke lige ham, men dem der man kan klage til, når man bliver snydt, og prisen er over 500 kr. men jeg kan bare ikke lige huske hvad det hedder!!!!)

Pipper http://www.forbrug.dk/Dine-klagemuligheder/Saadan-klager-du/Klag-til-Forbrugerklagenaevnet og dukker sig...

Anmeld

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

18. oktober 2010

Laulund87

Hører ikke til herinde, men skriver lige alligevel

Synes du skal ligge den ud i det åbne forum så andre kan se det..Jeg hader virkelig babysam, har så mange dårlige erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.