Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkT skriver: Altså i overmorgen?
Altså i overmorgen?
Jeg tror der skal ringes i god tid, vi ringede 3 uger før. Hun er rigtig godt booked op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: ved heller ikke om jeg tør.fortæller hun en masse eller skal man selv spørge?
ved heller ikke om jeg tør.fortæller hun en masse eller skal man selv spørge?
Altså hun vil gerne selv fortælle da det jo er sjovest i stedet for man sidder og fortæller. men man må gerne spørge ind. Men alt det forklarer hun inden hun går igang. Det er et rigtig hyggeligt sted så man føler sig velkommen og tryg
Hej....
Kan jeg få tlf nr, og addresse på hende? det lyder meget spændende, er selv meget fasineret af det alternative...
Guldklumperne skriver: Hej.... Kan jeg få tlf nr, og addresse på hende? det lyder meget spændende, er selv meget fasineret af det alternative...
Hej Ja det må du bestemt. Sender det lige i privaten da jeg ikke bare lige vil udlevere hende i all offentlighed
ok, men hvordan hulan går jeg ind og læser en pb? og skriver en? er ret ny
Guldklumperne skriver: ok, men hvordan hulan går jeg ind og læser en pb? og skriver en? er ret ny
hehe det er jeg også:O der er sådan et brev hvor man kan trykke på den. Så der tror jeg man kan trykke
DianaBaastrup skriver: Hej Ja det må du bestemt. Sender det lige i privaten da jeg ikke bare lige vil udlevere hende i all offentlighed
Vil du ikke også sende hendes adresse, telefonnummer, mail og alt hvad du har på hende til mig?
Ej hvor sjovt, det er ikke en måned siden, jeg snakkede med hende i telefonen, hun lyder rigtig sød. Jeg skal også bare lige finde pengene, så skal jeg også ind til hende
Dot D skriver: Ej hvor sjovt, det er ikke en måned siden, jeg snakkede med hende i telefonen, hun lyder rigtig sød. Jeg skal også bare lige finde pengene, så skal jeg også ind til hende
Hehe verden er lille Men ja hun var rigtig sød Så jeg sender også kæresten derhen
twinboys skriver: iiihhh hvad med den 16.nov... da skal jeg nemlig til Århus...
iiihhh hvad med den 16.nov... da skal jeg nemlig til Århus...
Jamen ifølge min arbejdsplan har jeg fri den 16., så umiddelbart kan jeg godt der.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128