håndlæsning:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Diana2013

FrkT skriver:

Altså i overmorgen?

Jeg tror der skal ringes i god tid, vi ringede 3 uger før. Hun er rigtig godt booked op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Diana2013

Kruse90 skriver:

ved heller ikke om jeg tør.
fortæller hun en masse eller skal man selv spørge?

Altså hun vil gerne selv fortælle da det jo er sjovest i stedet for man sidder og fortæller. men man må gerne spørge ind. Men alt det forklarer hun inden hun går igang. Det er et rigtig hyggeligt sted så man føler sig velkommen og tryg

Anmeld

18. oktober 2010

Guldklumperne

Hej....

Kan jeg få tlf nr, og addresse på hende? det lyder meget spændende, er selv meget fasineret af det alternative...

Anmeld

18. oktober 2010

Diana2013

Guldklumperne skriver:

Hej....

Kan jeg få tlf nr, og addresse på hende? det lyder meget spændende, er selv meget fasineret af det alternative...

Hej Ja det må du bestemt. Sender det lige i privaten da jeg ikke bare lige vil udlevere hende i all offentlighed

Anmeld

18. oktober 2010

Guldklumperne

ok, men hvordan hulan går jeg ind og læser en pb? og skriver en? er ret ny

Anmeld

18. oktober 2010

Diana2013

Guldklumperne skriver:

ok, men hvordan hulan går jeg ind og læser en pb? og skriver en? er ret ny

hehe det er jeg også:O der er sådan et brev hvor man kan trykke på den. Så der tror jeg man kan trykke

Anmeld

19. oktober 2010

FrkT

DianaBaastrup skriver:

Hej Ja det må du bestemt. Sender det lige i privaten da jeg ikke bare lige vil udlevere hende i all offentlighed

Vil du ikke også sende hendes adresse, telefonnummer, mail og alt hvad du har på hende til mig?

Anmeld

19. oktober 2010

Dot D

Ej hvor sjovt, det er ikke en måned siden, jeg snakkede med hende i telefonen, hun lyder rigtig sød. Jeg skal også bare lige finde pengene, så skal jeg også ind til hende

Anmeld

19. oktober 2010

Diana2013

Dot D skriver:

Ej hvor sjovt, det er ikke en måned siden, jeg snakkede med hende i telefonen, hun lyder rigtig sød. Jeg skal også bare lige finde pengene, så skal jeg også ind til hende

Hehe verden er lille Men ja hun var rigtig sød Så jeg sender også kæresten derhen

Anmeld

19. oktober 2010

FrkT

twinboys skriver:

iiihhh hvad med den 16.nov... da skal jeg nemlig til Århus...

Jamen ifølge min arbejdsplan har jeg fri den 16., så umiddelbart kan jeg godt der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.