håndlæsning:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.294 visninger
42 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Diana2013

Har lige været til håndlæsning. Hun var bare super dygtig og hun ser mig gravid i 2011 Hun var bare rigtig rigtig dygtig og kunne fortælle rigtig mange ting Dagens optur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Kruse90

hvem er det Og hvor henne af??
og hvad tog hun. SYntes sådan noget er super spændende

Anmeld

18. oktober 2010

Diana2013

Kruse90 skriver:

hvem er det Og hvor henne af??
og hvad tog hun. SYntes sådan noget er super spændende

Hej Hun hedder Misse Jensen og bor i Randers. Hun tager 550 kr for en time og så får man en cd med hvor det er indspillet. Hun gør det på fuldtid fra 8-20 Man kan også samle nogle stykker og hun kører ud. kan virkelig kun anbefalde hende. kender nogle stykker som har været ved hende og hun har kun haft ret i de ting hun har sagt hun har også healings massage med clairvoyance for 300

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

Lige noget for mig fortæl fortæl...

Hvor hvor længe pris osv..

Majbritt

Anmeld

18. oktober 2010

Kruse90

DianaBaastrup skriver:

Hej Hun hedder Misse Jensen og bor i Randers. Hun tager 550 kr for en time og så får man en cd med hvor det er indspillet. Hun gør det på fuldtid fra 8-20 Man kan også samle nogle stykker og hun kører ud. kan virkelig kun anbefalde hende. kender nogle stykker som har været ved hende og hun har kun haft ret i de ting hun har sagt hun har også healings massage med clairvoyance for 300

fedt. bor selv 20 min fra randers
Men ved ikke om jeg tør.
Sæt man får afvide at man ingen børn får

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

Kruse90 skriver:

Men ved ikke om jeg tør.

Skal vi tage derind sammen???

Anmeld

18. oktober 2010

Diana2013

Kruse90 skriver:

Men ved ikke om jeg tør.

Hvis hun går ind på noget som man ikke ønsker at høre siger man bare fra. Jeg spurgte om hun så i min hånd at jeg skulle have hjælp til det men det troede hun ikke. Hun så tvillinger, hun vidste bare ikke om det var mig eller de børn jeg fik der ville få tvillinger Bliver så spændende jeg har virkelig fået nogle redskaber jeg kan arbejde med i mit liv er utrolig glad for jeg gjorde det. For jeg sad også lige inden og tænkte ååhhh hvor er det mange penge Men de er givet rigtig godt ud

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Hvor er I altså bare søde

Anmeld

18. oktober 2010

FrkT

Ihhhh det er bestemt også noget for mig! Jeg har længe gerne ville til håndlæsning... tror vildt meget på alt sådan noget lidt alternativt noget. Har en kollega som er uddannet håndlæser, og hun har sagt en smule til mig, men kun sådan på overfladen, da det andet kræver mere tid.... har hun ikke en hjemmeside???

Anmeld

18. oktober 2010

FrkT

twinboys skriver:

Skal vi tage derind sammen???

Jeg vil også med..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.