Min x vil ses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Lisbeth1985

Hepper på, at du bliver hjemme og kysser din søde mand i stedet:-) Det er MEGET bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Molly8

Uhh  Når du ikke har lyst til at fortælle gemalen om det, kommer svaret vist af sig selv. - Ikke?

Kh Molly

Anmeld

18. oktober 2010

klmf

LAD VÆRE! Medmindre du med god samvittighed kan fortælle din mand om det uden at han bliver ked af det, så skal du ikke gøre det. Jeg ville synes det var SÅ luset!

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Nu har jeg fortalt min mand at min x vil ses og det havde han det fint med.

Anmeld

21. oktober 2010

anna-jonas

Måske kunne du tage din mand med.........så er der intet fordækt over det. Men vil vædde med, at din ex ikke ville være interesseret i sådan et besøg. Synes du ikke det er underligt, at han pludselig kontakter dig, når hans liv falder sammen om ørene på ham???

Men lad være med at føle dig fristet til at mødes med ham alene.............du er videre, har en mand du elsker, og en familie at beskytte.

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jo jeg syns men han var jo også min bedste ven

Anmeld

21. oktober 2010

camsko88

Det er no go. værn om det du har i stedet <3

Anmeld

21. oktober 2010

Anonym trådstarter

camsko88 skriver:

Det er no go. jeg ville ikke finde mig i at kæresten så hans x uden jeg vidste det...

Han ved det og har det ok med det

Anmeld

21. oktober 2010

camsko88

Anonym skriver:

Han ved det og har det ok med det

jae så lige du havde skrevet så lavede mit indlæg om

men pas på det du har i stedet, kan godt være han var din bedste ven, men han knuste dit hjerte, han valgte dig fra og nu hvor hans liv ikke lige køre vælger han dig igen.

du har en dejlig mand og en dejlig familie ( går jeg ud fra )

Anmeld

21. oktober 2010

Melbek

Du skriver x'en var din bedste ven.. -er du interesseret i at blive bedstevenner med ham igen? Og er din mand ikke blevet din bedste ven?? Hvorfor rive op i følelser og risikerer dit forhold til din mand, som du ovenikøbet også har barn med, for en gammel flamme??

Jeg synes det er stort af din mand, at sige ok til det, men jeg synes tilgengæld at du skulle vise din tillid over for din mand og blive hjemme. Også selvom han tager med, hvad godt vil det gøre? -vise din nuværende mand, hvem du har været i seriøs forhold i før?

Skåt op med janteloven og værd du glad for det ikke er dig der står i den situation, at du føler behov for at samle gamle forhold op, når alt andet er væk. Det er på ingen måde sjovt for nogen at stå og have ingenting, men skal det gå ud over dig og dit forhold?

Sorry, lidt langt, men jeg synes bare ikke du skal lade dig friste af fortiden, men glæd dig over den kommende fremtid med din mand og dit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.