Min x vil ses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg er i syv sind.
Min x og jeg gik fra hinanden for tre år siden og er begge videre i vores liv og begge fået barn. Da vi var sammen så jeg ham som min bedste ven også så jeg var dødsens knust da han gik fra mig og ik ville ses mere. Hans kæreste og ham er gået fra hinanden og idag er hans chef gået konkurs. Jeg har ondt af ham og vil egentlig gerne ses og snakke igen. Vi købte hus sammen som vi selv sku bygge op da det var noget gammelt lort. Han har spurgt om jeg ik vil komme ud og se det. Det vil jeg faktisk gerne men er i tvivl om jeg ska gøre det. Ku ik finde på at være sammen med ham igen og elsker min mand som jeg har mit barn sammen med. Jeg har ik lyst til at sige til min mand at min x vil ses, da jeg ved det skaber usikkerhed hos ham.
Hva ska jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

LouiseNielsen

Du skal lade være....... Ingen tvivl om det!

Hvis du ikke har lyst til at sige noget til din mand omkring det, så skal du glemme det fuldstændig....

Ville du selv bryde dig om hvis det var din mand som stod i den situation???

Kram

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

Anonym skriver:

Jeg er i syv sind.
Min x og jeg gik fra hinanden for tre år siden og er begge videre i vores liv og begge fået barn. Da vi var sammen så jeg ham som min bedste ven også så jeg var dødsens knust da han gik fra mig og ik ville ses mere. Hans kæreste og ham er gået fra hinanden og idag er hans chef gået konkurs. Jeg har ondt af ham og vil egentlig gerne ses og snakke igen. Vi købte hus sammen som vi selv sku bygge op da det var noget gammelt lort. Han har spurgt om jeg ik vil komme ud og se det. Det vil jeg faktisk gerne men er i tvivl om jeg ska gøre det. Ku ik finde på at være sammen med ham igen og elsker min mand som jeg har mit barn sammen med. Jeg har ik lyst til at sige til min mand at min x vil ses, da jeg ved det skaber usikkerhed hos ham.
Hva ska jeg gøre???

Lade være... hvis du ikke kan være ærlig overfor din mand og fortælle ham det så skal du heller ikke ses med din x...

Majbritt

Anmeld

18. oktober 2010

Amso

Jeg kan godt forstå du er nysgerrig ville jeg også selv være.  Men hvis du har lyst syntes jeg du skal snakke med din mand om det inden du tager afsted, for at undgå misforståelser.. Hvis han så giver dig lov ?? Kan godt følge hvis ikke han har det godt med det.

Den er lidt svær. Men håber i finder en løsning så du kan komme ned og kigge i dit gamle hus.

Anmeld

18. oktober 2010

aarhusmor

LouiseNielsen skriver:

Du skal lade være....... Ingen tvivl om det!

Hvis du ikke har lyst til at sige noget til din mand omkring det, så skal du glemme det fuldstændig....

Ville du selv bryde dig om hvis det var din mand som stod i den situation???

Kram

100% enig

Anmeld

18. oktober 2010

foto på lærred

Ikke gøre det.

Anmeld

18. oktober 2010

Marco2

Det er så meget et NO GO!!

AG

Anmeld

18. oktober 2010

Low

Jeg var blevet tosset hvis jeg fandt ud af at jeg havde en mand som besøgte sine eks kærester uden at fortælle om det og evt. løjet om det. Så derfor ville jeg ikke selv gøre det.

Anmeld

18. oktober 2010

Anja

Jeg kan godt forstå, at du kan have lyst til at se ham/tale med ham og se "jeres" hus. Under alle omstændigheder synes jeg ikke du skal gøre det uden at tale med din mand om det først. Desuden virker det som om, der er gamle følelser i klemme, som du ikke er helt afklaret med. Et møde med din eks kan jo både give afklaring, men måske også skabe tvivl omkring dit nuværende parforhold.

Tror ikke jeg ville gøre det, hvis jeg stod i samme situation.

Anmeld

18. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er i syv sind.
Hva ska jeg gøre???

Jeg tror jeg ville lade fortiden hvile og se at komme videre.
Ingen grund til at rippe op i gamle kontakter, som kan medføre sorg hos både din kæreste og dig selv.

I kan sagtens skrive sammen eller snakke sammen, men lad det andet ligge.
Bare et godt råd.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.