Vielsesreinge - afbetaling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Laulund87

Skriver lige igen

De ringe vi gerne ville have til 6000 kr havde diamanter hele vejen rundt..Den ring jeg har nu, har én diamant og så får jeg en ny sten hvert år på bryllupsdagen Det er også en måde at gøre det på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Nadia&Daniel

1m1i1a skriver:

Hej..

Jeg har været sammen med min kæreste i snart syv år, og kunne godt tænke mig at gøre det lidt "urtaditionelt" og fri til ham!

Hvordan er det? Jeg har ikke råd til at gå ind og måske gi en 10.000 kr  engang. :-)

Hvordan forgår det?

Knus

Da vi valgte at forlovede os - gik vi på "jagt" efter de perfekte ringe til os.. Dem vi fandt kostede 2600.- for manden og 4500.- for pigen.. Men men men - vi fandt de helt samme ringe på www.chanti.dk til en samlet pris af 4600.-

Tjek den side ud - den er guld værd, både ang. forlovedesringe og alm. smykker

Anmeld

18. oktober 2010

Amso

Jeg har altid været meget imod at låne penge og sådan. Jeg syntes det en ære at spare op til noget man godt vil ha Og kan godt forstå du godt vil have et par dyre flotte ringe, men kærligheden er vel det vigtigste. Så de ringe du vælger at købe vil din kærete da blive super glad for, ligemeget hvad de har kostet. De er jo fra dig..!!  Og så må det da også være rart at vide når i har dem på, at der ikke skyldes noget i ringene.

Bare min mening  syntes man bliver mere glad for de ting man har når man ikke låner til dem. For det bliver altid dyere også..

Anmeld

18. oktober 2010

Pia.

Nu er det godt nok mange år siden jeg blev gift - ja sådan ca. 12 år siden... og vi gav altså på ingen 10.000 kr for vores ringe - tror også det kommer lidt an på hvad man ønsker at "pynt" mener vi gav lige under 3000 kr for vores forlovelses ringe og da vi skulle giftes (5 måneder senere) valgte vi at få vores nye bryllups dato I også - så både forlovelses datoen og bryllups datoen var i...

Knus Pia og tillykke med det...

Anmeld

18. oktober 2010

Lone Jakobsen

har aldrig hørt om ringe på afbetaling. men vil så også hellere ha et par mindre dyre ringe.

vores kostede 2600 tilsammen. nogle simple, og meget behagelige ringe. for her var det ikke ringen der betød noget, det var det den stod (og stadig står) for

held og lykke med frier-riet synes det er en super ide.

Anmeld

18. oktober 2010

Mellepige

Pia. skriver:

Nu er det godt nok mange år siden jeg blev gift - ja sådan ca. 12 år siden... og vi gav altså på ingen 10.000 kr for vores ringe - tror også det kommer lidt an på hvad man ønsker at "pynt" mener vi gav lige under 3000 kr for vores forlovelses ringe og da vi skulle giftes (5 måneder senere) valgte vi at få vores nye bryllups dato I også - så både forlovelses datoen og bryllups datoen var i...

Knus Pia og tillykke med det...

Hej Pia

10.000 var måske også lidt overdrevet  er også mere til det enkle en bling bling!

Jeg har fundet er par som jeg syns er rigtig smukke! De er to farvet. til pris på ca 4600 kr. Det er med sten!

Tillykke og dejligt med 12 år!

Anmeld

18. oktober 2010

Mellepige

nutche skriver:

har aldrig hørt om ringe på afbetaling. men vil så også hellere ha et par mindre dyre ringe.

vores kostede 2600 tilsammen. nogle simple, og meget behagelige ringe. for her var det ikke ringen der betød noget, det var det den stod (og stadig står) for

held og lykke med frier-riet synes det er en super ide.

10.000 var måske også lidt overdrevet!  Har fundet et rigtig flot par, der er to farvet, og med en lille sten i dame ringen. de koster ca 4600 kr. Det er jo et godt stykke fra de 10!

OG selvfølig er det betydningen der betyder noget, og hvad de står for!  

Vi har haft en "kærestering" sammen (i sølv) Men den syns jeg altså snart skal skiftes ud! De er blevet lidt medtaget her de sidste 4 år! :-)

Anmeld

18. oktober 2010

Mellepige

Amso skriver:

Jeg har altid været meget imod at låne penge og sådan. Jeg syntes det en ære at spare op til noget man godt vil ha Og kan godt forstå du godt vil have et par dyre flotte ringe, men kærligheden er vel det vigtigste. Så de ringe du vælger at købe vil din kærete da blive super glad for, ligemeget hvad de har kostet. De er jo fra dig..!!  Og så må det da også være rart at vide når i har dem på, at der ikke skyldes noget i ringene.

Bare min mening  syntes man bliver mere glad for de ting man har når man ikke låner til dem. For det bliver altid dyere også..

jeg er egentlig heller ikke så meget for at sætte mig for meget i gæld, heller være den tid længer om at spare op!

OG du har helt ret! Kærligheden er den vigtigeste!  Jeg vil til at ligge lidt penge til siden, så om et lille halvt år burde der være lidt til et par flotte ringe!

Kram

Anmeld

18. oktober 2010

Mellepige

Nadia&Daniel skriver:

Da vi valgte at forlovede os - gik vi på "jagt" efter de perfekte ringe til os.. Dem vi fandt kostede 2600.- for manden og 4500.- for pigen.. Men men men - vi fandt de helt samme ringe på www.chanti.dk til en samlet pris af 4600.-

Tjek den side ud - den er guld værd, både ang. forlovedesringe og alm. smykker

Uha ja de har mange flotte der  og til en anden pris!

Den side tjekker jeg lige lidt ekstra ud.

Anmeld

18. oktober 2010

Mellepige

Laulund87 skriver:

Skriver lige igen

De ringe vi gerne ville have til 6000 kr havde diamanter hele vejen rundt..Den ring jeg har nu, har én diamant og så får jeg en ny sten hvert år på bryllupsdagen Det er også en måde at gøre det på

Det er en rigtig god og sød måde at gøre det på!  

Så har man noget at dejligt at se frem til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.