Vielsesreinge - afbetaling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.291 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Mellepige

Hej..

Jeg har været sammen med min kæreste i snart syv år, og kunne godt tænke mig at gøre det lidt "urtaditionelt" og fri til ham!

Hvordan er det? Jeg har ikke råd til at gå ind og måske gi en 10.000 kr  engang. :-)

Hvordan forgår det?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Laulund87

Det mener jeg ikke man kan

De ringe vi ville have kostede 6000 kr, men det havde vi ikke så vi måtte "nøjes" med nogle til 3000 kr

Anmeld

18. oktober 2010

Mellepige

Laulund87 skriver:

Det mener jeg ikke man kan

De ringe vi ville have kostede 6000 kr, men det havde vi ikke så vi måtte "nøjes" med nogle til 3000 kr

Okay.. En gammel veninde fik dem på afbetaling. Snakker desværre ikke med hende mere, så kan ikke hører hende ad

Så må man jo spare op istedet for! Det andet vil bare ha været mere overskuligt

Tak for svar..

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

1m1i1a skriver:

Hej..

Jeg har været sammen med min kæreste i snart syv år, og kunne godt tænke mig at gøre det lidt "urtaditionelt" og fri til ham!

Hvordan er det? Jeg har ikke råd til at gå ind og måske gi en 10.000 kr  engang. :-)

Hvordan forgår det?

Knus

altså hvis du gerne vil forgælde dig for et par ringe kan du jo til en hver tid søge et kviklån... men det er dyrt i renter....

Anmeld

18. oktober 2010

Maria.

Du kan godt få på afbetaling i Aveny.. Der har vi købt vores for snart 6 år siden, og da spurgte hun om det skulle være på afbetaling, men vi havde sparet op!

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

1m1i1a skriver:

Okay.. En gammel veninde fik dem på afbetaling. Snakker desværre ikke med hende mere, så kan ikke hører hende ad

Så må man jo spare op istedet for! Det andet vil bare ha været mere overskuligt

Tak for svar..

De guldsmede vi var i, sagde at det kunne man ikke..Men du kan da prøve at gå ind og spørge, det koster ikke noget

Anmeld

18. oktober 2010

Mellepige

Maria. skriver:

Du kan godt få på afbetaling i Aveny.. Der har vi købt vores for snart 6 år siden, og da spurgte hun om det skulle være på afbetaling, men vi havde sparet op!

Tak for svar

Anmeld

18. oktober 2010

Mellepige

Ni-ko-li-ne skriver:

altså hvis du gerne vil forgælde dig for et par ringe kan du jo til en hver tid søge et kviklån... men det er dyrt i renter....

Jeg vil heller spare lidt op, en dyre renter! Men tak for svar, og ideen 

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

1m1i1a skriver:

Jeg vil heller spare lidt op, en dyre renter! Men tak for svar, og ideen 

fornuftigt valg:0)

Anmeld

18. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Jeg synes, du skal købe et sæt enkle ringe, som ikke er så dyre. Evt. et sæt til tretusinde, hvor din koster 2, og hans 1. Og vælg så modeller, hvor man kan supplere op den dag, man bliver rig (og berømt?). Du kan jo få en fin ring med en lille bitte brilliant, og så veksle den en skønne dag til en knytnæve af en misundelsesværdig Onkel Joachim-sten. 

Lad være med at bruge mange penge nu... Og jeg synes heller ikke, du skal forgælde dig med afbetaling, - der er så meget andet i forbindelse med bryllup og sådan, der kommer til at koste.

Jeg synes også, at tanken om, at ens vielsesring lige blev gunnet op til seriøs diamant-kaliber i fx kobberbryllupsgave er meget romantisk .

Og to-tre tusinde til ringindkøb må du kunne spare op til inden for en overskuelig tid. Eller evt. sælge noget tøj eller lignende for at få råd.

Held og lykke med det hele, - lyder dejligt romaaaantisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.