Så er jeg hjemme stadig med lillepigen i maven :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

VIPpigen

VNB skriver:

kan godt forstå du tudede! det ville jeg også have gjort... men blir jo selvfølgelig mega bange..! Og selvom man ved at man er i gode hænder vil man da alligevel være mega nervøs.

Lyder dog heldigvis til at du har taget hele situation meget fornuftigt  og  for at du oven ikøbet havde overskud til smil og lidt godt humør! For ja selvom det helt sikkert et ret så kedeligt at være indlagt, bider man det jo gerne i sig for den lilles skyld

Synes det er SÅ sødt at hun allerede er så meget en fars pige!  det lyder lidt ligesom herhjemme! Her sparker den bette trold og løs HVER gang far nærmer sig. i sidste uge var han på kursus i 3 dage og han var der jo derfor ikke om morgenen til at nusse os farvel... den bette var helt rundt på gulvet i sin rytme, og lige så snart han kom hjem og snakkede til maven skal jeg love for at der kom gang i den, og nu er den helt tilbage i sin gode gamle rutiner!  så de små kan HELT klart mærke fars tilstedeværelse!

Men ja 4 uger til, så er hun meget mere færdigbagt og tror helt sikkert at du nok skal holde på hende MINDST så længe!

Det kan slet ikke undgåes, og selvom jeg er så langt henne nu, så syntes jeg bare det var så hårdt at bløde igen, når jeg havde gået i over 20 uger uden nogen problemer. Syntes fanme det lige på det punkt har været så øv en graviditet. Så ville jeg altså hellere have bækkenløsning, eller kvalme hele min graviditet igennem. Det kan du bedre forholde dig til, og det er mere "normalt" i forhold til at bløde i tide og utide.

Ja, altså det lader til at de fædre har et godt tag på deres små pus derinde, det er utroligt de kan være sådan, men hvor er det også bare skønt, og kan også mærke på manden herhjemme at han er stolt over at det er hans lille pige, og han glæder sig bare endnu mere til hun kommer.

Hun har bare at blive så længe, men er heldigvis ikke så bekymret for det som jeg var i fredags, og hun har en sund størrelse allerede nu hvis det skulle gå helt galt. Men altså tænker positivt, og tager en dag af gangen, tør ikke se for langt frem. Men hold op jeg er glad for at være hjemme igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

vingummibamse

eeej puha søde... jeg er da lige gået glip af noget her..

er glad for at høre at du stadig har lille pigen i maven og at i begge 2 har det godt..

blev da lige helt nervøs da jeg læste den her tråd..

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

Godt hun blev indendøre...

Majbritt

Anmeld

18. oktober 2010

Persille83

Sikken en dejlig nyhed

Anmeld

18. oktober 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

eeej puha søde... jeg er da lige gået glip af noget her..

er glad for at høre at du stadig har lille pigen i maven og at i begge 2 har det godt..

blev da lige helt nervøs da jeg læste den her tråd..

Hej søde.

Kunne heller ikke skrive herinde før jeg blev udskrevet. Havde snakket med Shibby, for hun har fulgt med hele vejen på sidelinjen, så hun blev informeret lørdag, og i går aftes kunne jeg logge på, på telefonen, og kunne se hun havde oprettet en tråd. Men kunne desværre ikke skrive herinde. Så alle opdateringer måtte vente til jeg kom hjem, og puha for en weekend. Havde håbet på hygge med kæresten lørdag, og hans familie. Men det var ikke lige det som det blev til alligevel. Men vi har det godt, hun bliver i maven endnu, og jeg tager det så stille og roligt jeg kan, selvom det godt nok er hårdt. Men kæresten er heldigvis bare super herhjemme.

Men det var lige en hård omgang, og det var selvom der ikke var nogen tegn på fødsel, men derfor bliver man alligevel bange, og bekymret.

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Dejligt at høre. Vi  for at hun bliver der nogle uger endnu...

Anmeld

18. oktober 2010

VIPpigen

twinboys skriver:

Godt hun blev indendøre...

Majbritt

Tak. Ja, er også glad for hun bliver derinde endnu

Anmeld

18. oktober 2010

VIPpigen

Baagøe skriver:

Dejligt at høre. Vi  for at hun bliver der nogle uger endnu...

Det er helt sikkert, gør også alt jeg kan for hun skal blive der så længe som muligt.

Anmeld

18. oktober 2010

VIPpigen

Persille83 skriver:

Sikken en dejlig nyhed

Bestemt, er også lettet over hun er derinde endnu, og der ikke er tegn på fødsel endnu heller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.