Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hold da op. sikke nogle rigtig flotte billeder du tager..
Jeg skal nok lige gemme dig i baghovedet til vores store dag.. Der går dog desværre lang tid endnu..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jarnsaxa skriver: Hej alle. Vil bare lige reklamere lidt for mig selv Er amatørfotograf, og tager gerne billeder til dåb, bryllup eller andet - on location, ikke studie (endnu!). Se nogle af billederne i mit fotoalbum, eller på http://annefreja.deviantart.com/ Skriv gerne, eller spread the word, hvis I har brug for fotograf.Jeg gør det gratis, men skal bare have dækket udgifter til transport. Dog tager jeg gerne imod drikkepenge Kram, Anne Freja
Hej alle.
Vil bare lige reklamere lidt for mig selv
Er amatørfotograf, og tager gerne billeder til dåb, bryllup eller andet - on location, ikke studie (endnu!).
Se nogle af billederne i mit fotoalbum, eller på http://annefreja.deviantart.com/
Skriv gerne, eller spread the word, hvis I har brug for fotograf.Jeg gør det gratis, men skal bare have dækket udgifter til transport. Dog tager jeg gerne imod drikkepenge
Kram,
Anne Freja
Hvor i landet kommer du fra???
cecilie1984 skriver: Hvor i landet kommer du fra???
Frederiksberg - København
sarahb skriver: Jeg vil gerne have dig ud en dag eller noget. For at tage et billede af os alle 4-familie portræt.. Ikke et klassisk opstillet et, men må gerne være fyldt med varme og glæde..
Jeg vil gerne have dig ud en dag eller noget. For at tage et billede af os alle 4-familie portræt.. Ikke et klassisk opstillet et, men må gerne være fyldt med varme og glæde..
Hejsa
Lyder rigtig fint. Hvad siger du til januar, er det fint nok?
Kh. Anne Freja
Jarnsaxa skriver: Hejsa Lyder rigtig fint. Hvad siger du til januar, er det fint nok? Kh. Anne Freja
Ej hej igen
Nu ser jeg at du bor på Frb, det samme gør jeg. Og dine billeder er VILDT gode!
Ville det være muligt for dig at tage nogle billeder af vores dreng herhjemme. Evt sammen med min mand og jeg ?
Tine
sarahb skriver: det er bare så perfekt.. Kan vi skrives ved start januar, og så kan vi aftale nærmere..
det er bare så perfekt.. Kan vi skrives ved start januar, og så kan vi aftale nærmere..
Jeps, lad os gøre det
Rigtig glædelig jul!
W010910 skriver: Ej hej igen Nu ser jeg at du bor på Frb, det samme gør jeg. Og dine billeder er VILDT gode! Ville det være muligt for dig at tage nogle billeder af vores dreng herhjemme. Evt sammen med min mand og jeg ? Tine
Tak skal du ha'
Det kunne nok godt lade sig gøre! Kan det vente til januar? Nemlig først der jeg har tid igen, plus forhåbentligt noget nyt udstyr
Håber tilbuddet er der til næste jul, vil gerne have taget nogle
boudoirfotos
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128