Mine billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

twinboys

Jarnsaxa skriver:

Hihi, hvor bor du?

Sønderjylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Jarnsaxa

twinboys skriver:

Sønderjylland

Ja okay, det er måske lidt langt væk

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

Jarnsaxa skriver:

Ja okay, det er måske lidt langt væk

vræææææææææææææææææææææææl

kommer til dig så

Anmeld

17. oktober 2010

Jarnsaxa

Hehe, gerne :p

Så skal jeg nok tage billeder, hehe.

Anmeld

17. oktober 2010

mariamiss6

Jarnsaxa skriver:

Jeps

Og sig endelig til, hvis du selv skal bruge fotograf

Det skal jeg nok, jeg har dog ingen store fester lige om hjørnet, og ikke en krone på lommen.... Måske vi skal lege model en gang :P

Så skal jeg bare lige bruge en make-up artist, og en stylist, en der kan fortælle mig hvordan jeg skal bære mig ad, og så lige en GOD portion linse-luder-mod ;)

Anmeld

17. oktober 2010

Jarnsaxa

mariamiss6 skriver:

Det skal jeg nok, jeg har dog ingen store fester lige om hjørnet, og ikke en krone på lommen.... Måske vi skal lege model en gang

Så skal jeg bare lige bruge en make-up artist, og en stylist, en der kan fortælle mig hvordan jeg skal bære mig ad, og så lige en GOD portion linse-luder-mod

Ved du hvad, hehe, jeg vil også gerne i gang med at tage billeder af folk jeg selv har stylet. Dvs. make-up og hår, og så være med til at vælge tøj. Som en del af en øvelse, hvor jeg selv skal stå for det hele. Så jeg kan bruge det i min portfolio.

Anmeld

17. oktober 2010

mariamiss6

Jarnsaxa skriver:

Ved du hvad, hehe, jeg vil også gerne i gang med at tage billeder af folk jeg selv har stylet. Dvs. make-up og hår, og så være med til at vælge tøj. Som en del af en øvelse, hvor jeg selv skal stå for det hele. Så jeg kan bruge det i min portfolio.

Æhm nådada hehe.... men modet kan du jo ikke plante i mig LOL og så ER jeg ikke modelmateriale LOL....

Jeg kan ikke finde ud af hår og make-up og jeg ejer ikke lækkert tøj såååå, vi er lidt på skideren med mindre det skal være blævrende nøgenfotos LOL

Anmeld

17. oktober 2010

Jarnsaxa

mariamiss6 skriver:

Æhm nådada hehe.... men modet kan du jo ikke plante i mig LOL og så ER jeg ikke modelmateriale LOL....

Jeg kan ikke finde ud af hår og make-up og jeg ejer ikke lækkert tøj såååå, vi er lidt på skideren med mindre det skal være blævrende nøgenfotos LOL

Hehe, nej der kan jeg ikke gøre så meget, mvh. mod :p

Anmeld

18. oktober 2010

mariamiss6

Jarnsaxa skriver:

Hehe, nej der kan jeg ikke gøre så meget, mvh. mod :p

Heheheheh hvem ved, måske jeg ikke behøver mod, hvis bare du (og/eller en anden) kan diktere præcis hvad jeg skal og ikke skal hahahaha....

Puha godt jeg ikke har tænkt på at blive model for real LOL....

Mon ikke en vi kender har noget lækkert tøj, hvis det endelig skulle være :P

Anmeld

17. december 2010

TineA

Øv altså, hvorfor ser jeg først denne debat nu?

Min knægt blev døbt for 14 dage siden og der er bare ikke rigtig nogle gode billeder. Og slet ingen af ham sammen med os (mor og far) - ØV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.