Babylytter søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. oktober 2010

Maja88

smillaluna skriver:

Jeg gav 400 på nettet. Vil sælge min for 175.

er den nem at finde hjertelyd med.... jeg vil gerne købe den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Faith

Maja88 skriver:

er den nem at finde hjertelyd med.... jeg vil gerne købe den

Altså jeg har aldrig IKKE kunnet finde hjertelyd med den..... Men kan ikke sige om det sommetider kan være svært. Jeg forestiller mig at baby måske kan vende på en måde så det kan være svært at lokalisere hjertet. Jeg brugte den meget fordi den ene af vores drenge lå bagved moderkagen, og derfor mærkede jeg ham ikke ret meget. Så var det rart lige at kunne lytte til ham i stedet.

Du må gerne købe den. Jeg tror desværre ikke jeg får den brugt igen. Kan ikke overtale manden til at vi skal have flere børn

Anmeld

29. oktober 2010

Maja88

smillaluna skriver:

Altså jeg har aldrig IKKE kunnet finde hjertelyd med den..... Men kan ikke sige om det sommetider kan være svært. Jeg forestiller mig at baby måske kan vende på en måde så det kan være svært at lokalisere hjertet. Jeg brugte den meget fordi den ene af vores drenge lå bagved moderkagen, og derfor mærkede jeg ham ikke ret meget. Så var det rart lige at kunne lytte til ham i stedet.

Du må gerne købe den. Jeg tror desværre ikke jeg får den brugt igen. Kan ikke overtale manden til at vi skal have flere børn

hehE kedelige ham.... ved ikke om du vil smide den i postkassen eller hvad vi gør....

Anmeld

29. oktober 2010

Faith

Maja88 skriver:

hehE kedelige ham.... ved ikke om du vil smide den i postkassen eller hvad vi gør....

Det kan jeg godt.... Kan dog først gøre det mandag. Hvor bor du henne? Du er også velkommen til at komme og hente den. Jeg bor i Aulum mellem Herning og Holstebro.

Anmeld

29. oktober 2010

Maja88

smillaluna skriver:

Det kan jeg godt.... Kan dog først gøre det mandag. Hvor bor du henne? Du er også velkommen til at komme og hente den. Jeg bor i Aulum mellem Herning og Holstebro.

jeg bor også i aulum.....

Anmeld

29. oktober 2010

Faith

Maja88 skriver:

jeg bor også i aulum.....

Nej er det rigtigt? Jamen så synes jeg da bare vi skal mødes. Jeg skriver lige til dig "privat" og skriver min adresse. Ellers kan jeg komme forbi dig.

Anmeld

29. oktober 2010

Maja88

smillaluna skriver:

Nej er det rigtigt? Jamen så synes jeg da bare vi skal mødes. Jeg skriver lige til dig "privat" og skriver min adresse. Ellers kan jeg komme forbi dig.

hehe ja er rigtigt... du skriver bare pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.