Babylytter søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
798 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

BabyAnno2012

Hejsa

Jeg er på udkig efter en babylytter, og tænkte jeg ville høre herinde om der var en der skulle ligge inde med en som vedkommende ikk skulle bruge mere og evt ville sælge

Hilsen Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

nuggie

jeg har faktisk en som jeg skal sælge.  jeg finder den lige frem og tager et billed.

Anmeld

29. oktober 2010

Faith

Jeg har osse en jeg gerne vil sælge hvis det har interesse.

Anmeld

29. oktober 2010

Maja88

kigger lige med her for kunne godt tænke mig at høre om nogen ligger inde med en super nova de gerne vil af med

Anmeld

29. oktober 2010

MamaLook

en baby-lytter??? er det et andet ord for babyalarm?

Anmeld

29. oktober 2010

Faith

Mirakelix skriver:

en baby-lytter??? er det et andet ord for babyalarm?

Nej en babylytter er et lille apparat hvortil der er tilsluttet høretelefoner. Man sætter apparatet på maven og så kan man finde babyens hjerteslag. Jeg brugte den meget da jeg ventede tvillingerne, fordi jeg ikke altid mærkede så meget liv. Så kunne jeg lytte efter deres små hjerter i stedet.

Anmeld

29. oktober 2010

Maja88

smillaluna skriver:

Nej en babylytter er et lille apparat hvortil der er tilsluttet høretelefoner. Man sætter apparatet på maven og så kan man finde babyens hjerteslag. Jeg brugte den meget da jeg ventede tvillingerne, fordi jeg ikke altid mærkede så meget liv. Så kunne jeg lytte efter deres små hjerter i stedet.

hva koster sådan en

Anmeld

29. oktober 2010

MamaLook

ihh, hvor smart altså ;D Kan godt se, det er bedre end en 'køkkenrulle' - især hvis man vil forsikre sig om liv i maven

Anmeld

29. oktober 2010

Faith

Maja88 skriver:

hva koster sådan en

Jeg gav 400 på nettet. Vil sælge min for 175.

Anmeld

29. oktober 2010

Faith

Mirakelix skriver:

ihh, hvor smart altså ;D Kan godt se, det er bedre end en 'køkkenrulle' - især hvis man vil forsikre sig om liv i maven

Ja det er rigtig smart. Især hvis man er lidt nervøst anlagt med hensyn til graviditeten og om baby nu har det godt. Den har beroliget mig rigtig mange gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.