Flere spørger nu til det... så her er det igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

twinboys

Muffi . skriver:

Jo tak   Vil jeg gøre .

Du skal være hjerlig velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

birthee

Må man have hund med???

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

birthee skriver:

Må man have hund med???

Ja det må man meget gerne bare selv medbringe hundeskåle...

Anmeld

17. oktober 2010

grinny

Har du det på en side hvor man bedre kan se billederne? Altså jeg tænker på sådan en side med sommerhusudlejning?

Anmeld

17. oktober 2010

Kvindemin

Vil gerne have tilsendt en pris på sådan en uge og så om det kan lade sig gøre sidst i feburar eller først i Marts engang?

Knus

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

grinny skriver:

Har du det på en side hvor man bedre kan se billederne? Altså jeg tænker på sådan en side med sommerhusudlejning?

Ja da men vi skifter her 1. januar så du får lige et par link i pb

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2010

lsvendsen

twinboys skriver:

Nemlig mit sommerhus som vi lejer billigt ud til jer...

Især her i efteråret fra uge 43-51 er der ledige uger eller booke jeres sommerferie allerede nu...

Send mig en pb for interesseret uge og pris...

Lejes fra lørdag -lørdag

Kort fortalt om det...

På en kuperet klitgrund i det dejlige klitområde i Bjerregård kun 600 m fra Vesterhavet ligger voores moderne, lyse og venlige sommerhus i træ, bygget i 2005. Såvel åbent som overdækket terrasseareal med diverse havemøbler.

Lyse trælofter og -vægge samt trægulve overalt. 2 flotte badeværelser med opvarmet granitgulv og bruseniche. I det ene er der desuden 2-pers. spa, vaskemaskine og direkte adgang til sauna. Stort, moderne køkken med bl.a. mikrobølgeovn, opvaskemaskine, fryser samt komfur med keramiske kogeplader.

Hyggelig og smagfuldt indrettet stue med brændeovn, TV med parabol (digital), DVD-afspiller, video og stereoanlæg med CD-afspiller, spillemaskiner. 3 gode værelser med dobbeltseng. Hems med 2 sovepladser. Desuden gratis ADSL-internetforbindelse (computer skal medbringes) til rådighed. Til de små feriegæster er der barneseng, høj barnestol, sandkasse og gynge.

Et helt igennem godt og velfungerende sommerhus i et naturskønt område tæt på fiskerbyen Hvide Sande, hvor der er hygge og aktivitet på havnen.

Hvis man kunne tænke sig en uges ferie i det så sig endelig til, så finder jeg en god pris til dig / jer...

Her lidt billeder

Hej hej

Sikke et dejligt dejligt hus I har der...

Jeg er på udkig efter et sommerhus til at danne rammerne omkring en rigtig familie-sommerferie i uge 28 2011, er det muligt at leje det der og hvad koster det i så fald??

Hilsen Line

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

Chritinap skriver:

Vil gerne have tilsendt en pris på sådan en uge og så om det kan lade sig gøre sidst i feburar eller først i Marts engang?

Knus

Hejsa tjekker lige hvilke uger på det tidspunkt er ledige... og sender dig en pb med priser

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

lsvendsen skriver:

Hej hej

Sikke et dejligt dejligt hus I har der...

Jeg er på udkig efter et sommerhus til at danne rammerne omkring en rigtig familie-sommerferie i uge 28 2011, er det muligt at leje det der og hvad koster det i så fald??

Hilsen Line

Hejsa uge 28 er desværre lejet ud allerede...

Og tak for dejlige ord om vores sommerhus

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2010

Mor-til-asta-09

ser bare så lækkert ud... skal helt sikkert snakke med søster osv om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.