Flere spørger nu til det... så her er det igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.137 visninger
42 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

twinboys

Nemlig mit sommerhus som vi lejer billigt ud til jer...

Især her i efteråret fra uge 43-51 er der ledige uger eller booke jeres sommerferie allerede nu...

Send mig en pb for interesseret uge og pris...

Lejes fra lørdag -lørdag

Kort fortalt om det...

På en kuperet klitgrund i det dejlige klitområde i Bjerregård kun 600 m fra Vesterhavet ligger voores moderne, lyse og venlige sommerhus i træ, bygget i 2005. Såvel åbent som overdækket terrasseareal med diverse havemøbler.

Lyse trælofter og -vægge samt trægulve overalt. 2 flotte badeværelser med opvarmet granitgulv og bruseniche. I det ene er der desuden 2-pers. spa, vaskemaskine og direkte adgang til sauna. Stort, moderne køkken med bl.a. mikrobølgeovn, opvaskemaskine, fryser samt komfur med keramiske kogeplader.

Hyggelig og smagfuldt indrettet stue med brændeovn, TV med parabol (digital), DVD-afspiller, video og stereoanlæg med CD-afspiller, spillemaskiner. 3 gode værelser med dobbeltseng. Hems med 2 sovepladser. Desuden gratis ADSL-internetforbindelse (computer skal medbringes) til rådighed. Til de små feriegæster er der barneseng, høj barnestol, sandkasse og gynge.

Et helt igennem godt og velfungerende sommerhus i et naturskønt område tæt på fiskerbyen Hvide Sande, hvor der er hygge og aktivitet på havnen.

Hvis man kunne tænke sig en uges ferie i det så sig endelig til, så finder jeg en god pris til dig / jer...

Her lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Mira0911

Vi har lejet det uge 27 2011 - Og vi glæder os MAX så meget.... 

Anmeld

17. oktober 2010

Lady Marion <3

twinboys skriver:

Nemlig mit sommerhus som vi lejer billigt ud til jer...

Især her i efteråret fra uge 43-51 er der ledige uger eller booke jeres sommerferie allerede nu...

Send mig en pb for interesseret uge og pris...

Lejes fra lørdag -lørdag

Kort fortalt om det...

På en kuperet klitgrund i det dejlige klitområde i Bjerregård kun 600 m fra Vesterhavet ligger voores moderne, lyse og venlige sommerhus i træ, bygget i 2005. Såvel åbent som overdækket terrasseareal med diverse havemøbler.

Lyse trælofter og -vægge samt trægulve overalt. 2 flotte badeværelser med opvarmet granitgulv og bruseniche. I det ene er der desuden 2-pers. spa, vaskemaskine og direkte adgang til sauna. Stort, moderne køkken med bl.a. mikrobølgeovn, opvaskemaskine, fryser samt komfur med keramiske kogeplader.

Hyggelig og smagfuldt indrettet stue med brændeovn, TV med parabol (digital), DVD-afspiller, video og stereoanlæg med CD-afspiller, spillemaskiner. 3 gode værelser med dobbeltseng. Hems med 2 sovepladser. Desuden gratis ADSL-internetforbindelse (computer skal medbringes) til rådighed. Til de små feriegæster er der barneseng, høj barnestol, sandkasse og gynge.

Et helt igennem godt og velfungerende sommerhus i et naturskønt område tæt på fiskerbyen Hvide Sande, hvor der er hygge og aktivitet på havnen.

Hvis man kunne tænke sig en uges ferie i det så sig endelig til, så finder jeg en god pris til dig / jer...

Her lidt billeder

Hej ,,, hvor langt ligger det fra Hanstholm ?? Og hvad tager i for en fredag aften til en søndag morgen ?? 

Anmeld

17. oktober 2010

wamse

Det ser altså super lækkert ud

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

Muffi . skriver:

Hej ,,, hvor langt ligger det fra Hanstholm ?? Og hvad tager i for en fredag aften til en søndag morgen ?? 

Ved ikke hvor langt det ligger fra hinanden men det er i bjerregård...

Og det bliver kun lejet ud fra lørdag til lørdag dvs. ingen weekenden, da det vil ødelægge to udlejningsuger...

Men det er også langt billigere at leje det for en uge end en weekend...

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

wamse skriver:

Det ser altså super lækkert ud

Smiler Majbritt tro mig det er SUPER LÆKKERT

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

Uge 43 og 48 er udlejet nu

Anmeld

17. oktober 2010

Lady Marion <3

twinboys skriver:

Ved ikke hvor langt det ligger fra hinanden men det er i bjerregård...

Og det bliver kun lejet ud fra lørdag til lørdag dvs. ingen weekenden, da det vil ødelægge to udlejningsuger...

Men det er også langt billigere at leje det for en uge end en weekend...

Majbritt

Det var nu ikke så meget for at skulle på hygge ferie

Vi skal bare til familiefødselsdag ,, så det bliver ikke aktuelt ... 

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

Muffi . skriver:

Det var nu ikke så meget for at skulle på hygge ferie

Vi skal bare til familiefødselsdag ,, så det bliver ikke aktuelt ... 

Ok men vend da tilbage hvis du på et tidspunkt ønsker at leje det billigt

Anmeld

17. oktober 2010

Lady Marion <3

twinboys skriver:

Ok men vend da tilbage hvis du på et tidspunkt ønsker at leje det billigt

Jo tak   Vil jeg gøre .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.