Familieseng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

Corn

Ja den der revneting (hold da ferie for et mærkeligt ord) tror det hedder en kile, er self et must...

Vi har kun seng i vores soveværelse, ingen skabe eller lign der skal tages hensyn til, derfor har vi faktisk på et tidspunkt leget med tanken om, at gøre rummet til fuldstændig "puderum".  Men det skabte nogle lidt for vilde fantasier i husbondens tossede (læs: horny) hoved, så vi holder os til ordet "familieseng"

Men hører gerne fra flere der vil berette om deres løsning i soveværelset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

slettet_7530

Macaab skriver:

Ja den der revneting (hold da ferie for et mærkeligt ord) tror det hedder en kile, er self et must...

Vi har kun seng i vores soveværelse, ingen skabe eller lign der skal tages hensyn til, derfor har vi faktisk på et tidspunkt leget med tanken om, at gøre rummet til fuldstændig "puderum".  Men det skabte nogle lidt for vilde fantasier i husbondens tossede (læs: horny) hoved, så vi holder os til ordet "familieseng"

Men hører gerne fra flere der vil berette om deres løsning i soveværelset...

Ha ha hvad med at købe senge så der står senge fra væg til væg, her har vi bygget et lille udhæng på i mandens side da sengen står op af væggen ved ham og der sover vores den lille så, den store gider ikke putte med mor og far længere

jeg ELSKER tat ligge i revnen.

Elevationsseng anskaf jer det adlrig

Anmeld

18. oktober 2010

Corn

albertesmor skriver:

Ha ha hvad med at købe senge så der står senge fra væg til væg, her har vi bygget et lille udhæng på i mandens side da sengen står op af væggen ved ham og der sover vores den lille så, den store gider ikke putte med mor og far længere

jeg ELSKER tat ligge i revnen.

Elevationsseng anskaf jer det adlrig

Elevation har jeg ikke noget at bruge til... Så det skal vi ikke have.

Men ja, overvejer at lave en stor seng. Så er der heller ikke noget med, at der er nogen der vender den forkerte vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.