Familieseng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.202 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Corn

Vi er nu oppe på at være far, mor og tre børn, og den to meter brede seng, er klar til udskiftning... Og vi vil have en rigtig stor seng...

Vores nuværende seng har kunnet dække behovet nogenlunde, dog er der mindst en voksen, som ikke har fået "lov" at sove igennem, pga. manglende plads, og nu hvor der er tre unger, bliver pladsen ikke større. Så vi ønsker os en seng, der er stor nok til at mor og far kan sove skønt, på trods af X antal urolige unger i sengen.

Så fortæl om jeres familieseng, så jeg kan lade mig inspirere til den bedste løsning for os.

Gerne med mål og hvordan den er "skabt"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

L-Mortil3

Macaab skriver:

Vi er nu oppe på at være far, mor og tre børn, og den to meter brede seng, er klar til udskiftning... Og vi vil have en rigtig stor seng...

Vores nuværende seng har kunnet dække behovet nogenlunde, dog er der mindst en voksen, som ikke har fået "lov" at sove igennem, pga. manglende plads, og nu hvor der er tre unger, bliver pladsen ikke større. Så vi ønsker os en seng, der er stor nok til at mor og far kan sove skønt, på trods af X antal urolige unger i sengen.

Så fortæl om jeres familieseng, så jeg kan lade mig inspirere til den bedste løsning for os.

Da Morten og mig havde stor seng, købte vi faktisk bare 2* en trekvart seng og satte dem sammen, vupti, nåske 2,5 meter seng Man kan også få dobbeltsengs, boxmadrasser, og 2 af dem knap 3,5 meter seng haha Var det ikke en ide, så er der godt nok en enkelt revne i midten.

Anmeld

17. oktober 2010

wamse

Macaab skriver:

Jeg har "kun" en seng på 180x200, men vi er kun tøsen og jeg i den, men hvis det var mig der stod som jer, ville jeg købe en seng mere og sætte sammen med den i har i forvejen. Så får 1 kæmpe seng, hvor der er plads til alle mand på en gang

Anmeld

17. oktober 2010

Corn

Vi skal have ny seng alligvel.

Og har faktisk overvejet at købe tre stk af 90cm bredde, da man så kan bytte dem rundt, hvis der fx er et vådt uheld i midten

Anmeld

17. oktober 2010

Vidunderligeunger

Macaab skriver:

Vi skal have ny seng alligvel.

Og har faktisk overvejet at købe tre stk af 90cm bredde, da man så kan bytte dem rundt, hvis der fx er et vådt uheld i midten

hvad så med topmadrasser og lagner, ellers er der jo revner 

Anmeld

17. oktober 2010

Corn

BlyViol skriver:

hvad så med topmadrasser og lagner, ellers er der jo revner 

Revner kommer vi nok ikke udenom, ligemeget hvilken metode vi vælger... Og ungerne stiller jo ikke et egentligt om at ligge helt tæt, bare vi er i nærheden

Anmeld

17. oktober 2010

Anitta J

jeg har faktisk lige set i en reklame fra jysk tror jeg, hvor man kunne købe sådan en dims at ligge imellem de 2 madrasser, så der ik længere er den revne.. er næsten sikker på det var jysk.

Macaab skriver:

Revner kommer vi nok ikke udenom, ligemeget hvilken metode vi vælger... Og ungerne stiller jo ikke et egentligt om at ligge helt tæt, bare vi er i nærheden

Anmeld

17. oktober 2010

Jules

Jeg syntes 2 stk 3/4 senge nogle boksklemmer og en af dem til at putte i revnen lyder til at være en fin løsning. Det kan jo os gå med 3 90ere hvis det er... så skal i bare have ekstra boksklemmer og den revne ting...men de koster os kun en 70 kr pr ting....

Anmeld

17. oktober 2010

Mumto3

Vi købte en til at lægge i reven i Jydsk og den virkede overhovedet ikke, men så købte vi en relativ dyr en i ...øh....Ilva..tror jeg det var, og vutpi!!! Revnen er FULDSTÆNDIG væk! Det er Skønt når man ligge mange i senge. Vi er også 5 i vores familieseng, så det dur ikke at der er nogen der skal ligge i revnen.

Anmeld

17. oktober 2010

HDA2311

Dem der til at komme i revnen, som i skriver om, tror I også de kan bruges i en elevationsseng??

Vi tænker nemlig på at købe en elevationsseng, men hader revnen i midten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.