Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke.. Det kan man da vist kalde positiv...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE....!! Den er der, sten sikkert..
Hurraaaaaaaa hjertelig tillykke den er jo positiv du er gravid... stort tillykke
Endnu en gang mange tak for jeres svar.
Sidder bare og smiler for hver kommentar. Det er stadig lidt svært at forstå og sige højt. Det er faktisk som om jeg ryster lidt i kroppen af glæde, og svært ikke at tænke på andet.
Så blev graviditeten bekræftet ved lægen i dag. Stadig lidt uvirkeligt, men dejligt.
I morgen skal jeg have taget blodprøve, så det bliver spændende at se hvor langt henne jeg ca. er.
Stort tillykke Så kan du altså godt afsløre hvem du er
Stort tillykke
FrkT skriver: Stort tillykke Så kan du altså godt afsløre hvem du er
Jaaaaaaa jeg vil også vide hvem du er........
Tillykke med bebsen
Ikke helt endnu. Vil gerne vide hvor langt jeg er henne først. Har heller ikke fortalt det til andre end min kæreste endnu, og en god veninde.
Hvor lang tid var Du/I henne før I fortalte det til familie, venner, arbejde osv. ?
Anonym skriver: Ikke helt endnu. Vil gerne vide hvor langt jeg er henne først. Har heller ikke fortalt det til andre end min kæreste endnu, og en god veninde. Hvor lang tid var Du/I henne før I fortalte det til familie, venner, arbejde osv. ?
Du kan bare sende en pb til mig med hvem du er Kan godt holde på en hemmelighed
Det sidste kan jeg ikke hjælpe dig med, da jeg ikke er blevet gravid endnu desværre.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128