Måske gravid. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.044 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tror måske den er der. Har meget uregelmæssig cyklus, så kan ikke regne terminsdato ud vha. sidste mens. Men tror muligvis der har været ægløsning omkring d. 1/10. (Havde i 1½ dag smerter nederst i maven/underliv bare når jeg sad ned eller bevægede mig)

for flere positive tests de kommende dage.

Vælger at være anonym, da intet er helt sikkert endnu og jeg ikke tør håbe for meget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Valle81

Anonym skriver:

Tror måske den er der. Har meget uregelmæssig cyklus, så kan ikke regne terminsdato ud vha. sidste mens. Men tror muligvis der har været ægløsning omkring d. 1/10. (Havde i 1½ dag smerter nederst i maven/underliv bare når jeg sad ned eller bevægede mig)

Vælger at være anonym, da intet er helt sikkert endnu og jeg ikke tør håbe for meget.

Jamen for søren da - det er da en positiv test:0)

Hjertelig tillykke:0) Du er stensikkert gravid:0)

Anmeld

17. oktober 2010

Valle81

Anonym skriver:

Den ligner meget min:0) Den er taget næsten en uge før tid og idag er jeg 14+0:0)

Anmeld

17. oktober 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Den ligner meget min:0) Den er taget næsten en uge før tid og idag er jeg 14+0:0)

Nå ja det kan jeg da godt se. Har heller ikke haft en så tydelig pos. test før, og efter bare 2 min.

Håber også bare de næste tests kommer til at se sådan ud- det ville være dejligt.

Tak for dine svar -  God søndag

Anmeld

17. oktober 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Og tillykke med din graviditet

Anmeld

17. oktober 2010

Low

Den er klart positiv . TILLYKKE

Anmeld

17. oktober 2010

bagger26

Der er ingen tvivl overhovedet, mere positiv fåes de vist ikke, så mange gange tillykke..

Anmeld

17. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tak, men tør næsten ikke håbe for meget endnu.  Må se de næste par dage.

Anmeld

17. oktober 2010

B&J

Den skriger jeg er positiv... KÆMPE TILLYKKE

Anmeld

17. oktober 2010

Lotus86

Den kan da vidst ikke blive mere positiv

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.