Hostesaft?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Jeg mener der er noget hostestillende der hedder Salbuvent der kan bruges.. jeg ved godt at det er astma medicin.. Men hvis det bare kan hjælpe hende til at sove ordentlig så er det måske det hele værd..

hej ven

Nikoline havde også en fæl hoste... og hun fik altså salbuvent... det hjalp hende lidt:0)

jeg synes du bare skal foreslå det ved lægen, husk at sige at du godt ved det kun er for at hjælpe hende...

god bedring

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Findusinde

aarhusmor skriver:

nej det er det ikke. Og det til børn er rigtig godt.

Okay.. Er det også hostesaft? Kan kun finde noget om det som kapsler..

Jeg må prøve at snakke med dem på apoteket hvis lægen stadig nægter...

Anmeld

17. oktober 2010

Findusinde

Ni-ko-li-ne skriver:

hej ven

Nikoline havde også en fæl hoste... og hun fik altså salbuvent... det hjalp hende lidt:0)

jeg synes du bare skal foreslå det ved lægen, husk at sige at du godt ved det kun er for at hjælpe hende...

god bedring

knus

Hej søde..

Jeg må simpelthen snakke for min syge moster i morgen, for det er bare så synd for hende.. Men som lægen siger, at vi er ude i noget astma medicin, og det mener hun er noget skidt at starte op på, det kan jeg for så vidt også godt følge hende i, men det kan da ikke passe det bette pus skal hoste i 2 mrd..

Knus

Anmeld

17. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Hej søde..

Jeg må simpelthen snakke for min syge moster i morgen, for det er bare så synd for hende.. Men som lægen siger, at vi er ude i noget astma medicin, og det mener hun er noget skidt at starte op på, det kan jeg for så vidt også godt følge hende i, men det kan da ikke passe det bette pus skal hoste i 2 mrd..

Knus

ej men så må man jo veje det op og ned... det er jo også noget skidt for hende at hoste så meget i så lang tid... det har lungerne jo heller ikke godt af! hun trænger da efterhånden til at få lov at sove roligt, og der er jo ingen der siger at hun skal have flere liter af det jo...

Nikoline fik det en lille uges tid (4 - 5 dage mener jeg)...

Anmeld

17. oktober 2010

Findusinde

Ni-ko-li-ne skriver:

ej men så må man jo veje det op og ned... det er jo også noget skidt for hende at hoste så meget i så lang tid... det har lungerne jo heller ikke godt af! hun trænger da efterhånden til at få lov at sove roligt, og der er jo ingen der siger at hun skal have flere liter af det jo...

Nikoline fik det en lille uges tid (4 - 5 dage mener jeg)...

Ja, jeg har hellere ikke lige planer omd et er noget hun skal drikke til aftensmaden.. Jeg må snakke med lægen i morgen, og nævne at jeg ved at findes og at nu har hun altså¨hostet i 2 mrd uafbrudt...

Anmeld

17. oktober 2010

Mussen2

Vi var igennem en lgnende omgang i foråret. Det endte med at vi fik noget hoste saft til hende. Jeg mener det hedder bricanyl. Men vi var nok forbi lægen 4 gange med samme problem før vi fik det. Det hjalp!

Anmeld

17. oktober 2010

Mussen2

Vi var igennem en lgnende omgang i foråret. Det endte med at vi fik noget hoste saft til hende. Jeg mener det hedder bricanyl. Men vi var nok forbi lægen 4 gange med samme problem før vi fik det. Det hjalp!

Anmeld

17. oktober 2010

Findusinde

Mussen2 skriver:

Tak for svar.. Jeg må snakke med store ord i morgen tidlig!

Anmeld

17. oktober 2010

aarhusmor

Det var ikke Benadryl jeg mente ovenfor, som jeg fik fra apoteket. Det var Benylan jeg fik i en "børneudgave".

Anmeld

17. oktober 2010

Moldemine

Hej
Isabella er også 13 mdr. og har hostet i 2 mdr nu, vi har også været ved lægen mange mange gange, og HVER gang var det en virus! pludselig begyndte hun at "pive" i vejertrækningen, og så tog jeg endnu engang til lægen, og nu har hun fået konstateret astmastisk bronkitis
Håber det bedste for jer! det er frygtelig synd for de små pus at hoste sådan
varm kamille the i en sutteflaske blandet op med mme, virker beroligende her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.