Hej alle sammen,
Ja, så kom mit første indlæg herinde, efter jeg har luret i et par dage, og det kommer til at handle om noget så kedeligt som kolik :-(
Min lille datter bliver 1 måned om 2 dage, og vi er så småt begyndt at frygte at hun har kolik :-( Den sidste uges tid, har hun skreget (og jeg mener skreget og ikke bar grædt) på næsten samme tid af døgnet hver dag, i godt og vel 1 time til 1½ - og vi kan bare ikke trøste hende..
Og i dag skulle vi havde været på besøg hos et venne-par, men jeg endte med at sende min mand afsted med hans søn, da lille Isabelle lige var faldet i søvn, efter hendes "daglige anfald" og jeg så ville vente med at komme, til hun var vågnet igen og jeg havde givet hende mad - men hun sov så indtil kl. 20, og jeg valgte at blive hjemme.. Nu sidder jeg så og frygter, at jeg er "spærret inde" de næste to måneder :-( Er der nogen der har erfaring med kolik-børn og kan give gode råd til stadig at komme ud af døren?!?!
I samme omgang er jeg bare dybt frustreret over at jeg næsten ingen rutine har sammen med min datter.. Jo, altså, hun sover da rigtig godt i løbet af natten og vågner kun 2 gange (ca. med 3 timers mellem-rum), men resten af dagen er bare på hendes "præmisser" og efter hendes hoved (og der er ikke to dage der er ens...)...
Æv, det var da et lidt kedeligt indlæg at lægge ud med - håber at der snart kommer et mere spændende indlæg fra min side - indtil da, ville et par opmuntrende ord fra Jer søde pige hjælpe...
Hilsen en lidt trist mor (men, en mor med en stor kærlighed til sin datter, som ikke bare lige går neden om og hjem :-))
Anmeld