Med den første havde jeg en aftale med en veninde en fredag aften. Vi havde en fed aften ,og jeg havde aftalt med manden at han IKKE skulle ringe med mindre det var ekstremt vigtigt.
jeg havde en super god aften, MEN det var bare en rigtig rigtig dårlig dag jeg havde valgt
Det var den dag han havde fået sin 5mdr vaccinationen, og han blev faktisk rigtig syg og dårlig af den.
Jeg havde malket ud, så jeg havde nok mælk til sutflasken at der var nok til at han kunne få flaske hele dagen efter, vhor jeg så ville kassere min egen mælk med alkohol i. MEN lige præcis der, fordi han var så syg og dårlig af vacc. ´så ville han ikke tage flasken. Så han fik ikke noget at spise eller drikke i næsten 24 timer. (fra. kl 3 om eftermiddagen hvor jeg tog ud til min veninde, jeg var hjemme igen omkring kl 7 om morgenen, og var bare for fuld til jeg kunne lide at amme ham før kl 3 om eftermiddagen igen. ) Faktisk synes jeg det var for tidligt at amme ham, men han var bare så sulten og syg og dårlig at jeg blev nød til det.
Min stakkels søn havde bare skreget og skreget hele natten!!! Åh, vhor havde jeg det dårligt bagefter, men jeg havde en fed aften, mens det stod på!
Anmeld