Fest og farver hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Lillefe

Jeg kan egentligt slet ikke huske det  det er så længe siden... hehe... Men kan ikke se noget problem i det.. Jeg tror egentligt hun var over seks måneder for jeg ammede om aftenen. Men det var også den eneste grund.. kunne nærmest ikke holde det ud! fordi brysterne blev så hurtigt spændte..  Syntes da bare du skal tage afsted..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Risen

Perl skriver:

Jeg kan egentligt slet ikke huske det  det er så længe siden... hehe... Men kan ikke se noget problem i det.. Jeg tror egentligt hun var over seks måneder for jeg ammede om aftenen. Men det var også den eneste grund.. kunne nærmest ikke holde det ud! fordi brysterne blev så hurtigt spændte..  Syntes da bare du skal tage afsted..

hihi det er også det jeg er bange for altså det med brysterne  men overvejer stærkt at tage en lille håndpumpe med  i tasken

Anmeld

16. oktober 2010

nvm

Risen skriver:

Hvornår tog I ud på en bytur, juleforkost eller bare ud til sent om natten efter i havde født? 

Sagen er nemlig at jeg er blevet inviteret til tøsejulefrokost i december og jeg vil smadder gerne afsted. Rasmus (min kæreste, eller nej nu forlovede ) ville blive hjemme og passe hende. Julefrokosten er på kulørbar og der vil så efterfølgende blive åbnet op for clubben og fest og farver. Clara musen vil være 5-6 måneder der. Ville det være ok? Eller er det for tidligt?

synes det hel op til en selv, om det okay eller ej..

jeg tog ud første gang da min datter var næsten 4 mdr. det var en bytur min føsdag jeg var hos min mor til jeg skulle afsted og sov også der, så var der når min datter vågnede om morgen

Anmeld

16. oktober 2010

Mumto3

Med den første havde jeg en aftale med en veninde en fredag aften. Vi havde en fed aften ,og jeg havde aftalt med manden at han IKKE skulle ringe med mindre det var ekstremt vigtigt.

jeg havde en super god aften, MEN det var bare en rigtig rigtig dårlig dag jeg havde valgt   Det var den dag han havde fået sin 5mdr vaccinationen, og han blev faktisk rigtig syg og dårlig af den.

Jeg havde malket ud, så jeg havde nok mælk til sutflasken at der var nok til at han kunne få flaske hele dagen efter, vhor jeg så ville kassere min egen mælk med alkohol i. MEN lige præcis der, fordi han var så syg og dårlig af vacc. ´så ville han ikke tage flasken. Så han fik ikke noget at spise eller drikke i næsten 24 timer. (fra. kl 3 om eftermiddagen hvor jeg tog ud til min veninde, jeg var hjemme igen omkring kl 7 om morgenen, og var bare for fuld til jeg kunne lide at amme ham før kl 3 om eftermiddagen igen. ) Faktisk synes jeg det var for tidligt at amme ham, men han var bare så sulten og syg og dårlig at jeg blev nød til det.

Min stakkels søn havde bare skreget og skreget hele natten!!! Åh, vhor havde jeg det dårligt bagefter, men jeg havde en fed aften, mens det stod på!

Anmeld

16. oktober 2010

Valle81

Risen skriver:

Hvornår tog I ud på en bytur, juleforkost eller bare ud til sent om natten efter i havde født? 

Sagen er nemlig at jeg er blevet inviteret til tøsejulefrokost i december og jeg vil smadder gerne afsted. Rasmus (min kæreste, eller nej nu forlovede ) ville blive hjemme og passe hende. Julefrokosten er på kulørbar og der vil så efterfølgende blive åbnet op for clubben og fest og farver. Clara musen vil være 5-6 måneder der. Ville det være ok? Eller er det for tidligt?

JA for fanden, afsted med dig:0)

Det er jo barnets far - din mand - ham du stoler allermest på og kender jeres datter bedst næst efter dig:0)

Så afsted det går - hyggehejsa.

Og er sikker på at din kæreste vokser 1545313 meter ind i skyerne over at få lov:0)

Anmeld

16. oktober 2010

Svei

Kan du så se at komme afsted....far er det nærmeste man i den alder kommer på end er er lige så god som mor...jeg ville ikke bekymre mig to. min om det....efter min mening er der for mange mødre der glemmer at de er andet end mødre....og samtidig godt kan aflevere til pasning i dagpleje eller vs den hele dag, men ikke kan tage en god tur i byen ind imellem...

Knus Eva...som er andet end mor...heldigvis..

Anmeld

16. oktober 2010

Vidunderligeunger

orrrk ja afsted med dig.. far er mindst lige så god som mor !!! i hvert fald herhjemme.....

Alberte bliver faktisk "ofte" passet et par timer, jeg er meget alene med hende, og jeg har også brug for at komme ud uden hende, ikke i byen hehe, men bare sådan cykle en tur uden at være konstant på vagt

Til spg. jeg var ude og fulde mig da Alberte var 3½ måned ca, tog afsted kl. 20 og var hjemme kl. 00, blev så fuld jeg ik kunne finde lejligheden sådan går det efter 12 mdr uden alkohol....

Men god aften, og nyyyyyd det! 

Anmeld

16. oktober 2010

NoName

Risen skriver:

Helt i orden Du savner måske også lidt hyggedage uden baby?  

Det ved jeg ikke, måske... men der kommer jo en julefrokost på arbejde som jeg muligvis gerne vil med til.... livet behøver jo ikke gå totalt i stå når man får en baby... og til dec blir caroline 5 mdr...

har også den holdning at far er ligeså god som mor... nu må vi se om jeg stadig ammer eller hvad jeg gør.... og om jeg overhovedet har lyst til at tage afsted.... er lidt nervøs for at jeg vil sidde og go på mobilen hele aftenen og at jeg slet ikke kan koncentrere mig om festen... nu har jeg aldrig været den store festabe på den måde med druk og det hele, jeg kan somregel altid køre... men men det er kun okt nu, der er i min verden lidt længe til dec endnu...

Anmeld

16. oktober 2010

Pige2009

Laura var 6 uger, da jeg var til julefrokost toil kl. 3 om natten...

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Julie var knap 3 mdr da jeg første gang skulle "ud og føjte i mit eget hjem" da kæresten fyldte år.. Så der havde hun også sin første nat ude... 

Det gik nu meget godt - hun var flaskebarn og der var slet ikke nogen problemer med hende hverken om aften eller om natten... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.