Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår tog I ud på en bytur, juleforkost eller bare ud til sent om natten efter i havde født?
Sagen er nemlig at jeg er blevet inviteret til tøsejulefrokost i december og jeg vil smadder gerne afsted. Rasmus (min kæreste, eller nej nu forlovede ) ville blive hjemme og passe hende. Julefrokosten er på kulørbar og der vil så efterfølgende blive åbnet op for clubben og fest og farver. Clara musen vil være 5-6 måneder der. Ville det være ok? Eller er det for tidligt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
følger lige med...
noname skriver: følger lige med...
Helt i orden Du savner måske også lidt hyggedage uden baby?
Jeg synes da beatemt du skal tage afsted. Når faderen er hjemme så er der vel ingen ko på isen... og hvis du stadig ammer så må du bare malke ud inden.... God Fest.
sus34 skriver: Jeg synes da beatemt du skal tage afsted. Når faderen er hjemme så er der vel ingen ko på isen... og hvis du stadig ammer så må du bare malke ud inden.... God Fest.
Ja det var også min tanke når det er Rasmus der "passer" herhjemme er det vel ikke så stort et problem. Det ville vel være noget andet hvis det var hos nogle fremmede. Mit eneste problem er med amningen når jeg er ude. Jeg må snige en håndpumpe med i tasken hihi !
Med min første søn var jeg til julefrokost i en ordentlig brandert da han var fem mdr. Han ville ikke tage flaske, så det var lidt risky. Vi tænkte at han vel ville spise hvis han blev sulten nok... Julefrokosten startede kl 13, og kl 22 ringede min kæreste og sagde at NU kom han altså og hentede mig - med SKRIGENDE barn på bagsædet Ammede ham faktisk den aften da vi kom hjem, men han overlevede og er blevet næsten helt normal
Med min anden søn var jeg ude en hel dag med et par veninder og drikke en masse øl i sommervarmen da han var fire mdr. Min kæreste (siden mand) og mine forældre var sammen med ham, og han tog flasken. Så der var ingen problemer
Tag du afsted og hyg dig med tøserne. Måske baby brokker sig lidt, men hun klarer den...
Lise skriver: Med min første søn var jeg til julefrokost i en ordentlig brandert da han var fem mdr. Han ville ikke tage flaske, så det var lidt risky. Vi tænkte at han vel ville spise hvis han blev sulten nok... Julefrokosten startede kl 13, og kl 22 ringede min kæreste og sagde at NU kom han altså og hentede mig - med SKRIGENDE barn på bagsædet th: 0px;" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12382.png" alt="" class="ForumLinkedImage"/> Ammede ham faktisk den aften da vi kom hjem, men han overlevede og er blevet næsten helt normal Med min anden søn var jeg ude en hel dag med et par veninder og drikke en masse øl i sommervarmen da han var fire mdr. Min kæreste (siden mand) og mine forældre var sammen med ham, og han tog flasken. Så der var ingen problemer Tag du afsted og hyg dig med tøserne. Måske baby brokker sig lidt, men hun klarer den...
Med min første søn var jeg til julefrokost i en ordentlig brandert da han var fem mdr. Han ville ikke tage flaske, så det var lidt risky. Vi tænkte at han vel ville spise hvis han blev sulten nok... Julefrokosten startede kl 13, og kl 22 ringede min kæreste og sagde at NU kom han altså og hentede mig - med SKRIGENDE barn på bagsædet th: 0px;" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12382.png" alt="" class="ForumLinkedImage"/> Ammede ham faktisk den aften da vi kom hjem, men han overlevede og er blevet næsten helt normal
HIHI stakkels mand! Han har haft noget at se til.
Jeg ved heldigvis at Clara godt vil tage flaske så det bliver intet problem. Det er nok mere mig selv der får det lidt svært ved at være væk fra hende, men efter nogle coiktails så går det vel nok
Elias var 7½ månede da han blev passet om natten og jeg tog i byen, puttede ham selv inden jeg tog afsted... Min veninde skulle så sove her... Var ved ganske godt mod, for han plejede at sove uden at vågne til næste morgen :-D Meeen knægten vågnede 3 gange i løbet af natten, og var stået op da jeg kom hjem klokken 5 :-D Så var en træt veninde der liige måtte stå tidligt op så mor kunne få noget søvn :-D
Jamen Lucas er 20 måneder og jeg har ikke været ude endnu og nu jeg gravid og skal føde til januar så der går nok noget endnu før jeg kommer ud på den måde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128