mariaogmarcus skriver:
godmorgen
jamen ialt 2 timer blev der brugt på chatten jeg fik afløb og han sagde han forståd og iden dur...
min net går ned og da jeg logger på er han væk og skr så en besk om jeg ikke har hans tlf da jeg slettede det for at være sikker på jeg ikke bombede ham m smsér...
han har svaret her til morgen godmorgen Maria ( her ville jeg gerne have indsat ordet skat)
jeg kan ikke mit nummer men hhva er dit ( what-er jeg ikke din kæreste din samlever? )
knus karsen ( aj oki, jeg ville have fortrukket ordet din mand måske med staret kys)
han logger på chatten og jeg for jo nok overfuset ham 

jeg skriver jeg brugte 2 timer igår du gav mig ret, du skriver beskeder som var de skr til en veninde du bare har sex med, du siger du har faderskbs følelser for milas men har end ikke spurgt til ham hvilket ville være det første der slog mig om morgen og jeg ikke havde mine 2 hjemme. han skriver så hvad?
og jeg skriver jeg er blevet overhørt og er opbrugt i kærlighedstanken og han kunne have det så nemt ved at fylde op igen...
men gider ikke bruge endnu 2 timer dem kan han bruge på sine are you interessted tøser ( en applikation man kan have på fjæsen og faktisk også der vi mødte hinanden og han sidder der og kigger siger mine veninder og de har endda sendt et link hvorpå man kan se det så overvejede hvis jeg sagde om jeg måtte se hans comp hvis han ikke skjuler noget og gå ind i oversigten på den comp for at bli bekræftet eller afkræftet 
han logger herefter af uden at skrive kommentere tilbage
og i indbakken sender jeg flg.
det her vel du åbenlyst ikke med mig, du er bestemt ligeglad med mig og os. og jeg blev pænt overhørt igår.
jeg sad og overvejede og køre hjem idag fordi jeg savner dig, men at du så sender mig ligegyldige besk. og hva er det med det nr. du har visitkort med dit på, så kunne du arghhh ...
havde det her været omvendt så havde jeg kæmpet for at få den jeg siger elsker hjem, jeg havde lyttet til hende og ageret ud fra det-men du kører dit eget. det er så noget jeg må have i tankerne om jeg vil leve sådan fordi det er sådan det er tror ikke du er villig til at leve på kompromier i et forhold...
så knus Maria der bare savnede det vi havde og havde håbet blev lyttet til. men kan sidde søndag morgen 150 km væk fra at kunne have haft en dejlig morgen med en mand der forhåbenligt ville hende og ønskede hende men måtte tage en brat opvågning af den drøm
ved han er ude ved en kammerat nu, så ved ikke om jeg skal køre hjem nu men gider heller ikke skændtes med ham det her er bare nemt vi kan kun kommunikere via facebook da vi begge har slettet tlf nummre og jeg kan ikke huske hans nr heller...og så logger man bare af når man ikke gider bruge tiden og energien

Jamen herregud da...sikke nu noget min skat.
Først skal du have et trøsteknus 
Og så vil jeg sige, at jeg helt ærligt ikke kan finde hverken hoved eller hale i halvdelen af det du skriver, men har da fattet, at der er et eller andet helt skævt i alt dette her.
I snakker jo i den grad forbi hinanden, så det er helt hjerteskærende.
Set med mine øjne, så er der kun 2 ting du kan gøre.
Og nu hvor du er for dig selv, så må du tænke seriøst over det.
1) Du kan viske tavlen helt ren!
eller
2) Slutte det NU!
Hvis du føler at nr 1 er det du vil, så skal alle bebrejselser og al nid og nag lægges væk. Han skal møde en helt anden pige end hende den bitre og udbrændte.
Du skal være villig til at stoppe nu, og kaste alt bort og satse.
Han skal møde en fighter, der vil slås for ham og jeres forhold, og det gør du ikke ved at kaste alskens ting i hovedet på ham.
Derved skubber du ham kun yderligere væk.
Så skal du pakke dit barn og tage hjem.
Rydde op i dit hjem, bede ham om at komme hjem, modtage ham med åbne arme og sige til ham, at nu er det enten eller.
Tavlen skal være ren, ikke noget med at se bagud.
Sig til ham, at når I begge har fri, så må han hjælpe dig med at få klaret tingene, så I begge i fælleskab kan hygge jer, sammen.
Du klarer vasketøjet og opvasken, han tager støvsugningen en eller to gange om ugen.
Du ordner køkken, han ordner badeværelse.
Fordel opgaverne mellem jer.
Og ikke flere bebrejdelser. Du skubber ham kun væk med alt det.
Hvis du vælger 2 jamen så pak dit barn og tag hjem. Find dig et sted at bo og flyt.
Gå på kommunen på mandag og få styr på alt det praktiske. Tag evt. hjem til familien.
Og hvis du spørger mig hvad jeg ville vælge, jamen så vil jeg sige, at sådan som du har det nu, så tror jeg ikke det kan reddes.
I har såret hinanden alt, alt for meget.
Han er ligesom du, nået dertil hvor han er slidt op og har givet op.
Der er så meget jeg kan sige omkring begge løsninger, men det ville blive alt for langt...især omkring 1.
Men skriv til mig, hvis du vil snakke om tingene.
Jeg er lige her, det skal du vide.

Kærligst
Sussie